נגמרו הדיונים והמחלוקות: מפגש הדייויס בחודש יולי מול נבחרת רוסיה יערך בהיכל נוקיה

אחרי סאגה מתמשכת, הכריע ביהמ"ש בסכסוך בין האיגוד למרכז הטניס ברמה"ש, וקבע כי ההתמודדות תערך באולם בת"א ; מרכז הטניס סירב לפשרה לפיה יקבל 15% מההכנסות במידה והמפגש היה נערך בנוקיה

משחק גביע הדייויס של נבחרת ישראל מול רוסיה בחודש יולי יערך בהיכל נוקיה. כך פסק היום (ב') בית המשפט וסיים את הסאגה שחוללה סערה בטניס הישראלי בשבועות האחרונים. יהודה פרגו, שופט ביהמ"ש המחוזי, הכריע סופית בנוגע לסכסוך בין איגוד הטניס למרכז הטניס, וקבע כי ההתמודדות תערך באולם בת"א ולא באצטדיון ברמה"ש.

השופט פרגו הציע פשרה שלפיה המשחקים יתקיימו בהיכל, ובתמורה לכך מרכז הטניס יקבל 15% מההכנסות. הצדדים לא הגיעו להסכמה, לאחר שמרכז הטניס התנגד להצעה. כך או כך, ביהמ"ש הנחה את הצדדים במהלך פסק הדין לדון על מנת להגיע להסכמה לגבי סכום הפיצוי שיינתן למרכז הטניס.

באיגוד הטניס העריכו כי עלות האירוח בהיכל נוקיה תעמוד על כ-750 אלף שקל, בעוד העלות ברמה"ש תגיע ל-950 אלף שקל. מלבד החיסכון בעלויות, באיגוד צופים כי גם בשורת ההכנסות תורגש עלייה משמעותית.

כזכור, בסוף השבוע התקיימה ישיבה באיגוד הטניס, שבה התקבלה החלטה לאשר את היכל נוקיה לקיום ההתמודדות לפני העברת הודעה רשמית ל-ITF (התאחדות הטניס העולמית), אך במרכז הטניס הגישו צו מניעה ארעי של בית משפט שעיכב את מסירת ההחלטה, עד לדיון הנוסף שהתקיים היום.

ג'נין שטראוס, מנכ"ל המרכז לטניס, הגיבה להחלטת בית המשפט: "אנו מצרים על ההחלטה שאינה עומדת בקנה אחד עם רצון השחקנים בנבחרת ישראל ואוהדי הטניס. המרכז לטניס בישראל ימשיך לעמוד מאחורי שחקני הנבחרת ולקדם את ענף הטניס כפי שאנו עושים מזה 32 שנים. בחודש מאי השנה אנו מקיימים תחרות צ'לנג'ר על סך 100 אלף דולר בהשתתפות כוכבי נבחרת הדייויס ושחקנים מחו"ל. הקהל הרחב מוזמן לחוות את הטורניר במרכז לטניס ברמת השרון ולעודד את השחקנים במגרש הביתי".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט