להשיג באי-ביי: הכרטיסים של מיידוף למשחק הפתיחה של ה"מטס"

הכרטיסים, למקומות שקרובים לספסלי השחקנים של הקבוצה, אינם הכרטיסים האמיתיים למקומות שהוא קנה ; הנאמן החליף אותם בכרטיסים אחרים בעסקה שהוא עשה עם המועדון

ברנרד מיידוף לא היה מכיר את הפירמה שלו בימים אלה. הוא עצמו שנא טכנולוגיה ומעולם לא ביצע עסקאות מקוונות, לדוגמה. הנאמן שמפרק את חברותיו נוהג אחרת: הוא הציע באי-ביי למכירה כרטיסים יוקרתיים של מיידוף למשחק פתיחת העונה של הניו יורק מטס, קבוצת הבייסבול העירונית.

הכרטיסים, למקומות שקרובים לספסלי השחקנים של הקבוצה, אינם הכרטיסים האמיתיים למקומות שהוא קנה. הנאמן החליף אותם בכרטיסים אחרים בעסקה שהוא עשה עם המועדון. בכל מקרה, מיידוף הוא מספיק סלבריטאי כדי לעורר עניין רב במכירה.

מה שמפתיע הוא שמיידוף תכנן לרדת מהפנטהאוז שלו באפר איסט סייד במנהטן כדי לצפות בהתמודדות בין המטס לסן דייגו פאדרס, קבוצה מתחתית הליגה. כנראה שצפייה במשחק מנקודת המבט של מיידוף היא חוויה מרתקת ומאלפת.

אם אין לכם כסף פנוי כדי ליהנות מהחוויה הזו, אל תתעצבו. פשוט תיכנסו לאתר Madofftrustee.com ותוכלו לראות שיש עוד כרטיסים שנמכרים באמצעות אתר StubHub. קשה להסביר למה חלק מהכרטיסים מופצים באי-ביי ואחרים מונחים ללא דורש באתר הזה.