עמותת עלם יוצאת בקמפיין לפרויקט "דגל אורות התקווה" לגיוס תרומות לנוער בסיכון

הקמפיין, בכיכובם של אבי קושניר ונשיאת העמותה נאוה ברק, קורא לציבור לשלוח SMS עם המספר 10 למספר 6009 ; כל SMS מהווה תרומה של 10 שקלים ומדליק נורה ב"דגל אורות התקווה" המוצב על מגדל עזריאלי בת"א

עמותת עלם יוצאת בקמפיין להעלאת המודעות לפרויקט "דגל אורות התקווה של עמותת עלם", המתקיים זו השנה השישית ברציפות.

הפרויקט נועד לגייס כספים למגוון הפרויקטים אותם מפעילה עמותת עלם למען נוער בסיכון ולהעלאת המודעות בקרב הציבור הרחב לנושא בני-הנוער בסיכון ומצוקה בישראל.

במסגרת הפרויקט נקרא הקהל להדליק נורות בדגל באמצעות שליחת SMS עם המספר 10 למספר 6009. כל SMS מהווה תרומה של 10 שקלים ומדליק נורה אחת בדגל האורות הגדול, כשהמטרה היא להדליק את הדגל במלואו בסיום הפרויקט - ביום העצמאות ה-61 למדינת ישראל.

דגל אורות התקווה הוא דגל ישראל ענק, מהגדולים בעולם, המורכב מכ-600 אלף נורות. גם השנה ממוקם הדגל על חזית הבניין המרובע במרכז עזריאלי בתל-אביב, במיקום אסטרטגי הנראה לעין בכל גוש דן.

הקמפיין שילווה את הפרויקט כולל תשדירי טלוויזיה המספרים את סיפורם של בני-נוער חסרי-בית ומנותקים, סרטוני פרסומת, תשדירי רדיו, באנרים באינטרנט ומודעות פרסום בעיתונות.

השחקן אבי קושניר, המלווה את פעילות עלם מזה מספר שנים, מככב בהתנדבות בקמפיין יחד עם נשיאת העמותה, נאוה ברק. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, המלווה את עמותת עלם בהתנדבות.

רשת רבוע הכחול נרתמת זו השנה השנייה לפרויקט: בסניפי הרשתות מגה ומגה בעיר יתרימו הקופאיות 2 שקלים מהקונים לטובת הקמפיין. אפשרויות נוספות לתרומה לעלם הן תרומת 10 שקלים בכל סניפי דואר ישראל או על-ידי רכישת דגלוני ישראל מנצנצים בכל סניפי מקדונלד'ס בארץ.

הקמפיין יימשך 4 שבועות, מה-5 באפריל ועד 29 באפריל, יום העצמאות. את הנורה הראשונה בדגל ידליק נשיא המדינה, שמעון פרס, עם נשיאת עמותת עלם, נאוה ברק. לקראת יום העצמאות יודלק מגן הדוד בדגל על-ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

לפרויקט נרתמו גם חברת אורנג', מרכז עזריאלי, גיל טייכמן, מלון קראון פלאזה סיטי סנטר והקרן לידידות.