משרד עו"ד יגאל ארנון במו"מ להשכיר 1,000 מ"ר במגדלי עזריאלי לקונטיננטל איירליינס

זאת בשכירות משנה ; לפי המו"מ המתגבש, ארנון יפנה את הקומה ה-40 בעזריאלי ויקבל כ-80-85 שקל למ"ר

משרד עורכי הדין יגאל ארנון מנהל משא-ומתן להשכרת שטח גדול לחברת התעופה האמריקנית קונטיננטל איירליינס, בשכירות משנה במגדלי עזריאלי - כך נודע ל"גלובס".

כבר בחודש נובמבר שעבר, עם התעוררות תופעת שכירויות המשנה בעקבות המשבר הכלכלי, דובר על כוונות המשרד להשכיר שטח משמעותי בשכירות משנה.

ל"גלובס" נודע כי המשא-ומתן מול קונטיננטל איירליינס מתנהל על כ-1,000 מ"ר בקומה ה-40 במגדל המרובע שבמגדלי עזריאלי. לפי הערכות בשוק, דמי השכירות שבמרכז המשא-ומתן הם 80-85 שקל למ"ר לחודש, אולם לדברי גורמים המעורים בעסקאות שנעשות במגדלי עזריאלי, אין זה סביר כי דמי השכירות ייקבעו על פחות מ-90 שקל למ"ר לחודש. ההערכות מדברות על תקופת שכירות בת 5 שנים.

קונטיננטל איירליינס היא חברת התעופה הרביעית בגודלה בארה"ב, ובסיסה נמצא בנמל התעופה שביוסטון. משרדי החברה בישראל יושבים כיום ברחוב המרד בתל-אביב.

משרד יגאל ארנון שכר את הקומות ה-40 ו-41 במגדל המרובע בעזריאלי בכ-120 שקל למ"ר לחודש למטרת תוכניות התרחבות, בנוסף למשרדיו במגדל העגול. לאור המשבר הכלכלי נאלץ המשרד לחשוב מחדש על תוכניות ההתרחבות, ולכן מוצע חלק מהשטח בשכירות משנה.

השטח שמיועד כעת לשכירות משנה הוא ברמת גימור גבוהה. הקומה ה-41 אמורה להמשיך לאכלס את המשרד עצמו.

חברת קונטיננטל איירליינס אישרה כי מתנהל משא-ומתן עם משרד יגאל ארנון, אולם סירבה להתייחס לפרטים. את תגובת משרד יגאל ארנון לא ניתן היה להשיג למרות פניות חוזרות.

בראיון ל"גלובס" שפורסם בשבוע שעבר, נשאל ארנון האם הוא נפגע מהמשבר הכלכלי. הוא השיב כי "לא ממש. אם לפני המשבר היו לי 100 מיליון, עכשיו יש לי 30 מיליון. זה לא נקרא להיפגע מהמשבר. גם אם אפסיד יותר זה לא אסון. אם יהיו לי 4 מיליון, זה לא יספיק לי? יספיק בהחלט".