לאחר פיצוץ טקס הרמת הכוסית - פורש מבזק האחראי לאירוע תוך הבעת התנצלות

דוד אבוטבול, חבר החמישייה המייצגת את עובדי בזק, הביע חרטה על האירוע ויפרוש באוקטובר

דוד אבוטבול, חבר החמישייה המיתולוגית בבזק ומי שהיה אחראי לאירוע הקשה של פיצוץ טקס הרמת כוסית לרגל חג הפסח, החליט לפרוש מהחברה. אבוטבול הודיע היום לכל עובדי המטה על כוונתו לפרוש מסיבות שונות ותוך שהוא מביע התנצלות על האירוע.

כפי שדווח ב"גלובס" ערב חג הפסח פוצץ אבוטבול טקס הרמת כוסית בירושלים בחטיבת הכספים לאחר שחש נפגע כתוצאה מהחלטתו של סמנכ"ל הכספים, אלן גלמן לפטר עובד שאבוטבול אישית לא היה מעוניין בפיטוריו.

באירוע עצמו תקף אבוטבול את גלמן במלים קשות ובשיאו של האירוע ניפץ את מחשבו האישי של גלמן. בעקבות זאת החליט מנכ"ל החברה אבי גבאי לבטל את טקס הרמת הכוסית שתוכנן באותו יום בגני התערוכה.

לאור ההתרחשות הובהר לאבוטבול שהאירוע נתפס בצורה חמורה על ידי ההנהלה וגם יתר חברי החמישייה לא ראו זאת בעין יפה. בסופו של דבר, ולאור חומרת הדברים החליט אבוטבול שזה הזמן הנכון מבחינתו לפרוש מהחברה לאחר 34 שנים והוא הביע חרטה על מה שאירע בטקס.

בדבריו לעובדי המטה הוא כותב: באופיי, אני טוטאלי בנתינה ובמסירות ועל כן בכנסים האחרונים שהיו בחברה ובמיוחד לקראת חג הפסח לאור הרגשות קיפוח של מספר עובדים שפנו אלי, הגבתי בספונטאניות יתרה כפי שהדבר בא לביטוי בכנס שהתקיים בחטיבת הכספים". "חשוב לי מאד שתדעו כי כל מעשיי היו מתוך רצון לסייע לעובדים אשר הרגישו נפגעים מהחלטות ניהוליות ולא כדי לקדם אינטרס אישי שלי. צר לי כי בנסיבות שהיו, הגבתי ובשל כך הרגיש נפגע מנהל בחברה, ואף צר לי כי בשל כך החליט מנכ"ל החברה לבטל טכס הרמת כוסית בגני התערוכה בת"א".

במכתב הוא מציין עוד כי בהתמודדות האחרונה בבחירות לוועד לא רצה להשתתף אך החליט בכל זאת לרוץ לקדנציה נוספת בשל בקשות של עובדים. אבוטבול יפרוש באוקטובר השנה ועד אז צפויים להיערך בחירות לתפקיד יו"ר ועד עובדי המטה שהוא חלק מהחמישייה שמייצגת את עובדי בזק בראשות שלמה כפיר יו"ר הועד.