גם השנה: שלבי ההכרעה בצ'מפיונס ליג ישודרו בערוצים מסחריים

זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה מערוץ הספורט את זכויות השידור של גמר ליגת האלופות ואת משחק הגומלין של חצי הגמר בין ברצלונה לצ'לסי ; משחק הגמר אשתקד בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי גרף רייטינג של 31.2%

זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה מערוץ הספורט את זכויות השידור של משחק גמר הצ'מפיונס ליג, שייערך ב-27 במאי ברומא, וגם את הזכויות על משחק הגומלין של חצי הגמר בין צ'לסי לברצלונה, שייערך ב-6 במאי.

בעונה שעברה רכשה רשת מערוץ הספורט 5 ממשחקי ההכרעה של ליגת האלופות, החל משלב שמינית הגמר. השנה, לאור המצב הכלכלי, נמנעו הערוצים המסחריים מלרכוש כמות משחקים גדולה. גמר ליגת האלופות ששודר בשנה שעברה ברשת בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי גרף רייטינג ממוצע של 31.2%.

את שידור משחק הגמר ילווה אולפן ליגת האלופות של ערוץ הספורט, עם מודי בר-און, צוות פרשני ערוץ הספורט וכוכבי "שבוע סוף" של רשת שיתארחו באולפן.

מרשת נמסר: "רשת מאמינה בשידור אירועי ספורט חשובים המעניינים את הציבור בישראל. הטלוויזיה של היום חייבת להיות עם אצבע על הדופק ולשדר בזמן אמת אירועים בעלי עניין גבוה לצופים. המשחקים בשלבים הסופיים של ליגת האלופות היו תמיד מלהיבים, היוו מוקד עניין רב והשיגו אחוזי צפייה גבוהים".