השר כחלון בפגישה ראשונה עם הנהלת משרד התקשורת: "האסטרטגיה תהיה צרכנית"

הביע את הערכתו למנכ"ל המשרד, מרדכי מרדכי, שביקש לסיים את תפקידו בתקופה הקרובה, והבטיח כי המינוי לתפקיד מנכ"ל המשרד התקשורת יהיה מינוי מקצועי

שר התקשורת, משה כחלון, נפגש ביום חמישי עם הנהלת משרד התקשורת והציג בפניה את השקפת עולמו הכלכלית-חברתית. כחלון הצהיר כי האוריינטציה שלו היא צרכנית. לדבריו, "הסיבה שבגללה הגעתי לפוליטיקה היא מכיוון שאני מאמין בחובתנו לדאוג ולשרת, בראש ובראשונה, את האזרחים".

השר הביע את הערכתו לאנשי המקצוע של המשרד וציין כי הם מן השורה הראשונה בארץ, וכי אין לו כל ספק כי שוק התקשורת המתפתח, המהווה את אחד מקטרי הצמיחה בארץ, ימשיך להתפתח גם בעתיד בסיועם של אנשי המשרד.

כחלון ציין כי על שולחנו נמצאים כרגע מספר נושאים ומשימות העומדים על הפרק: החל בשינויים בתחום הסלולר כגון הכנסת מפעילים וירטואליים (MVNO), פרסום מכרז לתדרי ה-WIMAX בתקופה הקרובה ביותר והקצאת תדרי ה-UMTS; עבור בבחינת השינויים העומדים על הפרק בענף השידורים, בטלוויזיה המסחרית והרב-ערוצית בהתייחס להמלצות ועדת מרדכי; וכלה בקבלת החלטות בנושא מתכונת "ברית המועצות" והרכבה (איחוד מועצת הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין).

לדבריו, "עלינו להחליט כיצד לפעול ולקדם שורה של רפורמות בשוק התקשורת. שאלות חשובות אלה נמצאות בימים אלה בדיונים מקצועיים שמטרתם למצוא דרכים נכונות לפתח ולקדם את שוק התקשורת".

השר כחלון הביע את הערכתו למנכ"ל המשרד, מרדכי מרדכי, שביקש לסיים את תפקידו בתקופה הקרובה: "אני מבין את החשיבות הרבה במינוי איש מקצוע המבין בתחום לתפקיד המנכ"ל, ואעשה הכול כדי שהאדם שימונה יהיה מן השורה הראשונה בארץ".