בזק מערערת לעליון על גובה הערבות שנקבעה לה באישור המיזוג עם yes

מבקשת להקטין את גובה הערבות שהתבקשה להציב - מ-200 מיליון שקל ל-30 מיליון שקל ; הערעור הוגש עוד לפני שנידון ערעור קודם של רשות ההגבלים העסקיים ויורוקום המתנגדות למיזוג בין בזק ל-yes

חברת בזק החליטה להגיש ערעור לבית המשפט העליון על החלטת בית הדין להגבלים עסקיים בנושא המיזוג בינה לבין yes, והיא מבקשת להקטין את גובה הערבות שהתבקשה להציב - מ-200 מיליון שקל ל-30 מיליון שקל.

יש לציין כי הערעור הוגש עוד לפני שנידון ערעור קודם של רשות ההגבלים העסקיים ויורוקום, המתנגדות למיזוג בין בזק ל-yes.

בזק הבהירה כי היא מסכימה לתנאי המיזוג לאחר שעיקר טענות רשות ההגבלים העסקיים בנושא נדחו, ובית הדין קבע שורה של תנאים בהם המיזוג יאושר. בזק הסכימה עקרונית לתנאים אך נראה כי כעת, במסגרת הערעור, היא החליטה לנצל את ההזדמנות ולהגיש הסתייגות משלה ובהם על גובה הערבות.

הערבות נקבעה על מנת להבטיח שבזק תעמוד בתנאים שכוללים התחייבות ללוח זמנים מוגדר, בכל הקשור להקמת רשת תקשורת חדשה שתאפשר שידורי IPTV במתכונת של גישה חופשית - כלומר כל מי שירצה לפעול על הרשת יוכל לעשות זאת בתנאים שווים, ובזק לא תוכל להפלות לטובה את אחת מחברות הבת שלה.

בזק מנסה להסביר בערעור שלה כי גובה ערבות כה גבוה אינו חיוני וכי ניתן להסתפק בסכום נמוך בהרבה, מכיוון שהיא כבר ממילא נמצאת בעיצומו של תהליך בניית הרשת החדשה, וכי מדובר בסכום חריג ומיותר.

הדיון בתיק נקבע ליוני.