מגל מערכות מפטרת 35 עובדים - 10% מכוח העבודה

הפיטורים מגיעים על רקע הודעה של יצרנית מערכות האבטחה מיהוד, על ביטול הזמנה בהיקף של 20 מיליון דולר באמריקה הלטינית לפני כחודשיים, הזמנה עליה דיווחה בספטמבר אשתקד

במשבר האחרון, התעשייה הביטחונית נפגעה פחות לעומת סקטורים אחרים, אולם לאט לאט גם הן מתחילות להרגיש את השפעותיו, ונאלצות לקצץ בכוח האדם שלהם. היום נודע כי חברת מגל מערכות , יצרנית מערכות האבטחה מיהוד, השלימה לאחרונה את פיטוריהם של 35 עובדים, המהווים כ-10% מכוח העבודה שלה.

הידיעה על הפיטורים מגיעה על רקע ביטול של הזמנה בהיקף של 20 מיליון דולר באמריקה הלטינית לפני כחודשיים, הזמנה עליה דיווחה החברה בספטמבר אשתקד.

לאחרונה התחלפה שדרת הניהול בחברה, כאשר המנכ"ל הוותיק יזהר דקל פרש מהחברה, ובמקומו מונה באופן זמני יואב שטרן, עד למינויו של מנכ"ל קבוע לחברה. בנוסף, לפני 10 ימים נכנס לחברה סמנכ"ל כספים חדש.

תגובת מגל מערכות: "החברה פיטרה מספר קטן של עובדים בחו"ל ומספר דומה נוסף בישראל וזאת על מנת להתאים את רמת ההוצאות לתחזית הכנסות שלוקחת בחשבון את אי-הוודאות השוררת בשוק העולמי". מגל נסחרת בנאסד"ק ובתל-אביב לפי שווי של 43 מיליון דולר, לאחר שמתחילת 2009 איבדה מניית החברה כ-24% מערכה.