אי.בי.אי לקראת דו"חות טבע: "נמשיך לראות צמיחה ושיפור בתוצאות לאורך כל השנה - עם שיפור מרבעון לרבעון"

חוזרים על המלצת "קנייה", במחיר יעד של 51 דולר - המשקף פרמיה של כ-10% למחירה בשוק ; בית ההשקעות: הרבעונים הבאים יכללו יותר הזדמנויות השקה גנריות לטבע ; טבע צפויה לפרסם את דו"חותיה המאוחדים, ביום שלישי ה-5 במאי

גם בבית ההשקעות אי.ב.אי. פירסמו הבוקר (ב') סקירה על מניית חברת הגנריקה הגדולה בעולם, טבע , לקראת פרסום הדו"חות לרבעון הראשון של 2009, כחברה מאוחדת לאחר השלמת הרכישה של באר.

טבע צפויה לפרסם את תוצאותיה המאוחדות ביום שלישי ה-5 במאי, ולהערכת האנליסטית נתלי גוטליב מבית ההשקעות, זהו יהיה הרבעון הראשון שבו מתחילים לראות את פירות המיזוג, אבל ביחד עם כל העלויות הנלוות לתהליך ויצירת הסינרגיה המצופה.

ב-IBI חוזרים על המלצת "קנייה" על מניית טבע, במחיר יעד של 51 דולר - גבוה בכ-10% ממחיר המניה בשוק. "אנו נמשיך לראות צמיחה ושיפור בתוצאות טבע לאורך כל השנה, עם שיפור מתמשך מרבעון לרבעון - גם בהסתכלות על תחומי הפעילות השונים וגם בחלוקה לפי אזורים גיאוגרפיים". אומרים האנליסטים.

בבית ההשקעות מעריכים כי הרבעונים הבאים יכללו יותר הזדמנויות לטבע, מבחינת השקות של גרסאות גנריות, לאחר רבעון ראשון דל בהשקות. האנליסטים מצפים לשינוי ההתוויה של האזילקט במהלך השנה, שיכול להפוך את התרופה לבלוקבסטר הבא של טבע.

גוטליב מעריכה כי מכירות הקופקסון של טבע צפויות להמשיך לצמוח לסכום של 540 מיליון דולר ברבעון הראשון. בנוסף, אישור הגנריקה למוצר הוא עדיין רחוק, ולהערכתה תהיה לו תחרות בטווח הארוך. במכירות האזילקט, כבר רואים גידול משמעותי. היא מוסיפה.

בתוך כך ובאותו הקשר, נציין כי חברת מרק KGaA (סימול: MRCG.DE), יצרנית תרופת הרביף, המתחרה בקופקסון של טבע, פירסמה היום את תוצאותיה לרבעון הראשון, ודיווחה כי מכירות התרופה זינקו ב-18% ל-368 מיליון אירו, והובילו הצמיחה בהכנסות מתחום הפרמצבטיקה. מרק צפויה להציג עוד יומיים תוצאות של ניסויים קליניים בשלבים מתקדמים לקלדריבין, התרופה האורלית הראשונה בעולם, לטיפול בטרשת נפוצה.