הצרכנים בארה"ב מעריכים כי השוק האמריקני הגיע לתחתית: אמון הצרכנים זינק מעל הצפי לרמה של 39.2 נק'

העלייה בשיעור של 13.2 נקודות היא העלייה הרביעית החדה ביותר שנרשמה מאז החלו למדוד את מדד אמון הצרכנים לפני כ-32 שנה ; פרמטר הציפיות לעתיד זינק לרמה של 49.5 נק' באפריל לעומת 30.2 נק' במארס

נראה כי הצרכנים בארה"ב פחות פסימיים ממומחי הכלכלנים לגבי הסיכויים ליציאה מהמשבר. בשעה 17:00, שעון ישראל, פורסם מדד בטחון הצרכנים לחודש אפריל בארה"ב שהצביע על זינוק לרמה של 39.2 נקודות לעומת צפי הכלכלנים לעלייה לרמה של 29.7 נקודות. בחודש מארס עמד המדד על רמה של 26 נקודות.

העלייה בשיעור של 13.2 נקודות היא העלייה הרביעית החדה ביותר שנרשמה מאז החלו למדוד את מדד אמון הצרכנים לפני כ-32 שנה.

המדד שמחולק למספר פרמטרים הצביע על כך שבפרמטר הציפיות לעתיד שזינק לרמה של 49.5 נקודות באפריל לעומת 30.2 נקודות בחודש מארס, העלייה החדה ביותר מאז כיבוש בגדד על ידי הכוחות האמריקניים ב-2003.

לין פרנקו, מנהל קבוצת מחקר להתנהגות צרכנים אמר ל"מרקט ווטש" כי תוצאות הסקר מצביעות על כך שהצרכנים מעריכים כי המשק נמצא כעת בתחתית ממנה הוא יכול רק להתאושש.

מחירי הבתים בארה"ב ממשיכים לרדת

באותה שעה, פורסם מדד S&P /קייס שילר, של מחירי הבתים ב-20 ערים בארה"ב, לחודש פברואר. המחירים ירדו ב-18.63% לעומת צפי לירידה של 18.7% הירידה באה בהמשך לקיטון של 18.97% בינואר.