נפטר אבשלום הרצוולף, שותף ומבכירי משרד הפרסום אדלר-חומסקי

בין יתר תפקידיו עסק הרצוולף בשיתוף-הפעולה עם רשת הפרסום GREY ובניהול כל התקציבים הבינלאומיים של המשרד, והיה מחלוצי הפרסום באינטרנט בישראל

לאחר מחלה, נפטר שלשום (ג') אבשלום הרצוולף, שותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי ומבכירי המשרד.

הרצוולף החל את דרכו בענף הפרסום בשנות ה-80 בפרסום אריאלי, ולאחר מספר תפקידי ניהול במשרד עבר להיות מנהל השיווק של קבוצת עמינח. הוא היה ממקימי קבוצת ה-TQM שעסקה בפרסום מכוון תוצאות, ומאוחר יותר הצטרף כשותף לפרסום ורשבסקי פרייליך דובר. כשהתמזג המשרד עם פרסום אדלר חומסקי, הפך אבשלום לשותף בקבוצה.

בין יתר תפקידיו עסק אבשלום בשיתוף-הפעולה עם רשת הפרסום GREY ובניהול כל התקציבים הבינלאומיים של המשרד. הוא היה שותף ואחראי להטמעת שיטות העבודה של GREY בארץ והוביל תהליכי חדשנות רבים.

אבשלום היה מחלוצי הפרסום באינטרנט בישראל, ובשנותיו האחרונות התמקד גם בפיתוח עסקי, בהובלה של מיזמים ובהקמה של חברות סטארט-אפ.

ב-5 השנים האחרונות נאבק אבשלום בגבורה ובאצילות אין קץ במחלת הסרטן ועבד כמעט עד לרגע האחרון. אבשלום היה בראש ובראשונה - ולפני היותו איש מקצוע מהמדרגה הראשונה - בן אדם, חבר קרוב, ואיש אהוב ומוערך על-ידי כל מי שעבד איתו. הוא משאיר בליבנו, בלב לקוחותיו ובליבם של דורות רבים של פרסומאים שגידל על ברכיו, אבל כבד. אנחנו נתגעגע אליו עד מאוד.

* הכותב הוא שותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.