דניאל יאמר התחיל לחתוך בבשר החי: פיטר ארבעה מעובדיה של מכבי נתניה

הקב"ט, הפקידה, עוזרו של הדובר ומנהל מחלקת הנוער לא ימשיכו לעבוד אצל סגנית האלופה בשנה הבאה ; מצטרפים למאמן לותר מתיאוס, שהשבוע קיבל הודעה על סוף דרכו במועדון בסוף העונה

הקב"ט רונן עמר, הפקידה הוותיקה מלי פלד, עוזר הדובר רומן רוזנבלט ומנהל מחלקת הנוער דוד חטב קיבלו הודעה מהנהלת מכבי נתניה כי לא ימשיכו לעבוד במועדון בשנה הבאה. גיל לב, קובי בלדב ואיציק גניש הודיעו להם על ההחלטה, כאשר הנפגעים הבאים אמורים להיות השחקנים. במסגרת הקיצוצים הצפויים, ייתכן כי לא יהיו רכבים בעונה הבאה לשחקנים.

אחרי ההודעה של דניאל יאמר על ביטול החוזה של לותר מתיאוס לשנה הבאה כמאמן, אצל סגנית האלופה מנסים לחזור לשגרה בפן המקצועי. הנשיא גיל לב נשלח על ידי הבעלים, שנמצא עדיין בגרמניה, לשוחח עם השחקנים באימון.

"עדיין לא סיימנו את העונה, אף אחד כאן לא יכול להפסיק לשחק ולחשוב על הטיול בקיץ", הבהיר לב. "אנחנו עדיין יכולים לזכות בגביע ויש לנו מטרות, אז כדאי שתעזבו הכל בצד ותתרכזו במטרות".

"מכבי נתניה זה מועדון שיש לו חסר גדול בתשתיות ורק כדי להדביק פער בתשתיות עם המועדונים הגדולים צריך להשקיע לפחות עשרה מיליון שקלים", הסביר לב בראיון לתכנית הספורט של רדיו ת"א 102 FM. "למאמן זר יש שיטות אימון אחר והוא מביא איתו דברים אחרים. יכול להיות שאם הוא היה נשאר כאן שנתיים שלוש, היינו רואים ממנו יותר תוצאות".

"בנסיבות שנוצרו, הפרידה הייתה בהחלטה משותפת. יש כל מיני התבטאויות בתקשורת, אבל אני אומר שהפרידה הזאת באה גם ממנו. יהיה בשנה הבאה קיצוץ בתקציב, אבל לא ביקשנו ממנו לקצץ בשכרו. דיברנו איתו בצורה גלויה על התוכניות שלנו לשנה הבאה".