עזריאלי רוכש את מניות סרברוס בבנק לאומי תמורת 736 מיליון שקל

מלבד עזריאלי לא היו מתמודדים נוספים ; המחיר הוא 10.5 שקל - דומה לשער הסגירה ביום חמישי ; הערכות כי כעת תפתח קבוצת עזריאלי במשא ומתן עם סרברוס גבריאל לגבי המחיר לרכישת אופציה לרכישת המחצית השנייה של המניות שהוצעו למכירה

קבוצת עזריאלי היא היחידה שהגישה הצעות לרכישת אחזקות קרנות ההשקעה האמריקניות סרברוס וגבריאל בבנק לאומי . כך נודע ל"גלובס".

עזריאלי הציעה 736 מיליון שקל עבור 4.83% ממניות לאומי לפי מחיר של 10.5 שקל למניה. מחיר הדומה למחיר הסגירה של המניה ביום חמישי, 10.55 שקל.

הערכות כי כעת תפתח קבוצת עזריאלי במשא ומתן עם סרברוס גבריאל לגבי המחיר לרכישת אופציה לרכישת המחצית השנייה של המניות שהוצעו למכירה. את סרברוס וגבריאל מייצגים בישראל עורכי הדין אהוד סול ואלן סאקס ממשרד הרצוג פוקס נאמן. את תגובתו של סול לא ניתן היה לקבל.

סרברוס תבעו כי המחיר ברכישת המנה השנייה של המניות יהיה 10% יותר מהמחיר של המנה הראשונה. בקרנות מגדירים את ההפרש כמחיר האופציה ודורשות כי סכום זה ישולם מראש. הערכות כי לאור מיעוט המתמודדים במכרז תצטרך סרברוס תצטרך לסגת מדרישותיה ולהתדיין על המחיר.

אתמול הודיע מנחם עינן, נשיא קבוצת עזריאלי באופן רשמי על התמודדות במכרז ואמר כי "אנו מאמינים בפוטנציאל הגלום בבנק לאומי ושמחים להיות שותפים בדרך למימוש פוטנציאל זה".