אלכס ספיר, המשקיע החדש בפולאר: "גם ב-1992 מנהטן היתה במשבר נדל"ן ורכישת נכסים בפשיטת רגל מבנקים היתה הזדמנות נפלאה"

יו"ר פולאר השקעות זיל פלדמן: "אנו בתקופה חסרת תקדים - אף שוק לא נפגע בעולם כמו הנדל"ן למגורים בארה"ב"

"אנו בתקופה חסרת תקדים - אף שוק לא נפגע בעולם כמו הנדל"ן למגורים בארה"ב. ואני מאמין שזה יהיה השוק שיחזור ראשון ליציבות" - כך אמר זיל פלדמן, יו"ר פולאר השקעות , בהשקת קרן השקעות חדשה שתעסוק ברכישות של בתים בארה"ב.

אלכס ספיר, בנו של תמיר ספיר המשקיע החדש בפולאר והשותף לקרן, אמר היום (א'): "גם ב-1992 מנהטן היתה במשבר נדל"ן ורכישת נכסים בפשיטת רגל מבנקים היתה הזדמנות נפלאה. השקענו בפולאר בגלל הפלטפורמה והפוטנציאל וכעת אנו משקיעים בתחום ה-REO בארה"ב".

הקרן של פלדמן וספיר בשיתוף עם מגדל חיתום של מגדל שוקי הון וחברת AMS לניהול נכסים מקליפורניה מתכננת לגייס כ-200 מיליון דולר כאשר בשלב הראשון תגייס כ-50 מיליון דולר.

פלדמן אמר עוד, כי רמת הריבית בארה"ב נמוכה היסטורית ולמי שיש מישרה הממשלה עוזרת במשכנתא. יש בשנה-שנתיים הקרובות הזדמנות של פעם בחיים בנדל"ן בארה"ב.

דן ללוז, יו"ר מגדל שוקי הון אמר כי בית שנמכר לפני שנתיים ב-200 אלף דולר נמכר היום ב-120 אלף דולר. וכשרוכשים במיקבצים כתוצאה מפשיטות רגל הבית נמכר אפילו ב-50-60 אלף דולר.

רותם רוזן, לשעבר מנכ"ל אפי ארה"ב, מעורב גם כן בפעילות והסביר שהבנקים בארה"ב רוצים לנקות את המאזנים שלהם מנכסים רעילים ולכן חייבים לשפר את הנזילות ולמכור את הבתים שעוקלו בפשיטות רגל.