היי סנס תחל לשווק את ה"בייבי סנס" לבתי חולים ליולדות בדרום קוריאה בעיסקה של 1.1 מ' ד'

הבייבי סנס, הינו מכשיר המתריע על אי סדרים בקצב נשימת התינוק ומסייע במניעת תופעות טרגיות כמו מוות בעריסה ; המכשיר הוא היחיד מסוגו המאושר כמוצר רפואי ומשווק ב-25 מדינות

חברת היי סנס תשווק את מוצר הדגל שלה - בייבי-סנס, לבתי חולים ליולדות בדרום קוריאה. הבייבי סנס, הינו מכשיר המתריע על אי סדרים בקצב נשימת התינוק ומסייע במניעת תופעות טרגיות כמו מוות בעריסה. המכשיר הוא היחיד מסוגו המאושר כמוצר רפואי.

העיסקה לוותה ונסגרה על ידי קבוצת 'יונאקו' המתמחה בשוק הקוריאני בפרויקט שנמשך למעלה משלוש שנים כשהיקף העיסקה עם בתי החולים ליולדות נאמד בכ-1.1 מיליון דולר.

" זו היא מבחינתנו תעודת כבוד והכרה ביכולת הטכנולוגית שלנו " אומר יניב שטרליד סמנכ"ל השיווק של היי סנס "המוצר נבחן על ידי השותפים הקוריאנים במשך כשנה ועל-ידי רשות המזון והתרופות הקוריאנית- מהמחמירות בעולם, במשך למעלה משנתיים, טרם אישורו לשיווק".

לטענת החברה, דרום קוריאה מהווה שוק יעד מצוין למוצר בשל שיעור הילודה הנמוך למשפחה וההוצאה הממוצעת על חינוך וטיפול בילד שהיא מהגבוהות בעולם. כחצי מליון ילודים בשנה מהווים פוטנציאל עיסקי משמעותי ביותר.

היי סנס עוסקת מזה 18 שנה בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים המיועדים לשמירה על בטיחותם ובריאותם של ילדים בגיל הרך. מוצרי החברה משווקים ב-25 מדינות ברחבי העולם. החברה ממוקמת בראשון לציון ומחזיקה קווי יצור בישראל ובמזרח הרחוק ונמצאת בשליטת משפחת שטרליד.