אובמה יישאר בארה"ב - אבל הרפורמה שלו תככב בכנס הביומד בשיתוף "גלובס"

כנס ILSI-Biomed שייערך בין ה-15-17 ביוני, יתמקד השנה במשבר הכלכלי וברפורמה שמבצע בתחום הביומד נשיא ארה"ב, ברק אובמה ; גם השנה יוקדש חלק משמעותי בכנס לחשיפה של חברות ישראליות בפני התעשייה

כנס ILSI-Biomed שייערך בשיתוף "גלובס" בין ה-15-17 ביוני, יתמקד השנה במשבר הכלכלי וברפורמה שמבצע בתחום הביומד נשיא ארה"ב, ברק אובמה.

"המטרה היא לאפשר לדוברים מובילים מהתעשייה הבינלאומית והישראלית לחלוק אסטרטגיות אפשריות שונות להישרדות ולשגשוג גם בתקופה הנוכחית", אומרת רות אלון, שותפה לתחום מדעי החיים בקרן ההון סיכון פיטנגו, שתנהל זו השנה השנייה ברציפות את הכנס, יחד עם ישראל מקוב, יו"ר חברת גיוון אימג'ינג ומנכ"ל טבע לשעבר.

אלון מוסיפה כי "במכוון בחרנו בנושא שיעבור כחוט השני, כדי שהדוברים יוכלו להתייחס זה להרצאתו של זה. יש גם הרצאות מתחומים אחרים, כמו מגמות עתידיות בתחום הקרדיולוגיה או השילוב בין טיפולים רפואיים מתחומים שונים באותה המחלה".

גם השנה יוקדש חלק משמעותי בכנס לחשיפה של חברות ישראליות בפני התעשייה. בשנה שעברה הוצגו בהרצאות כ-70 חברות שנמצאות בשלב יחסית מתקדם של הפעילות. השנה יוצגו חברות אחרות, חברות מתקדמות יותר ומתקדמות פחות.

בין היתר, צפויים להגיע לכנס ראש מחלקת המו"פ לתחום הפארמה של רוש, משלחת של בכירי ה-FDA (רשות המזון והתרופות האמריקנית) בראשות ראש תחום הביולוגיה ומנכ"ל חברת Astellas היפנית.