לקוחות yes יוכלו לנהל הקלטות במכשיר ה-yesMax דרך אתר האינטרנט

בשלב ראשון יופעל השירות ללקוחות yesMax, ובתקופה הקרובה הוא יופעל ללא תשלום גם ללקוחות yes MaxHD ; על מנת להצטרף לשירות - נכנסים לאתר החברה, מזינים את הפרטים האישיים ומקבלים קוד וסיסמה

החל מהשבוע הבא תציע yes ללקוחותיה אפשרות הקלטת תוכניות בממירי ה-yesMax דרך אתר האינטרנט שלה. במסגרת השירות החדש, הלקוחות יוכלו להקליט תוכניות, וזאת ללא תשלום.

לדברי החברה, לקוחות בעלי מספרי ממירי yesMax בביתם יוכלו לבחור באיזה מכשיר תתבצע ההקלטה מרחוק. בשלב ראשון יופעל השירות ללקוחות yesMax, ובתקופה הקרובה הוא יופעל ללא תשלום גם ללקוחות yes MaxHD.

על מנת להצטרף לשירות - נכנסים לאתר, מזינים את הפרטים האישיים ומקבלים קוד וסיסמה המאפשרים שימוש חוזר ללא צורך בהכנסת הפרטים בכל פעם. לקוחות בעלי יותר מממיר אחד יצטרכו להכניס גם את מספר הממיר לזיהוי.

דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes, מסר: "השקת השירות הינה חלק בהשקעה מתמדת של החברה בשדרוג חוויית הצפייה. השירות, המושק תקופה קצרה לאחר השקת ה-yesMaxHD, יהווה כלי נוסף ללקוחות לצפייה בתכנים האהובים עליהם בזמן שמתאים להם".

בהט הוסיף כי "להערכתנו, מרבית השימוש בשירות יעשה ממקומות העבודה - בהם יש בדרך-כלל שיחות רבות בנושא צפייה בטלוויזיה, ובעת נסיעות לחו"ל".