קניתם כרטיס למשחק נבחרת? כבר לא צריך להידחק בקופות

מיזם משותף של משרד הכרטיסים "לאן" וחברת וריפון מאפשר לקבל את הכרטיס למשחק בעמדות שניצבות בסמוך לאצטדיון ; נכון לעכשיו מדובר במשחקי הנבחרת ובחצי גמר וגמר הגביע שייערכו באצטדיון הלאומי

לא מעט אוהדי כדורגל הפסיקו את הנוהג של רכישת כרטיסים בקופות האצטדיון, ומעדיפים לרכוש את הכרטיסים דרך אתרי האינטרנט של חברות ההפצה. אלא שברוב המקרים הם מגלים מאוחר יותר כי הבעיה לא נפתרה, מאחר והם נאלצים לחכות דקות ארוכות לאסוף את הכרטיסים שממתינים להם בקופות האצטדיון.

מיזם של חברת הכרטיסים "לאן" בעזרת חומרה וטכנולוגיה של חברת וריפון, מאפשרים לקהל להימנע באופן מוחלט מהסיוט של הגעה לקופות האצטדיון. המיזם, שכבר פעל במשחק הנבחרת מול יוון בחודש מארס, מאפשר לצופים לרכוש את הכרטיסים למשחקים באינטרנט או בטלפון ולאסוף אותם באמצעות עמדות שמוצבות בכניסה לאצטדיון.

התהליך זהה לרכישת כרטיסי קולנוע באמצעות כרטיס אשראי, כאשר כל מה שנדרש מהאוהד ביום המשחק הוא להגיע לחדר הנמצא בסמוך לאצטדיון רמת גן ולהוציא את הכרטיס באופן אוטומטי. נכון לעכשיו מדובר רק על משחקים שנערכים באצטדיון רמת גן - משחקי נבחרת ישראל, ומשחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה שייערכו החודש באצטדיון הלאומי. נכון לעכשיו מוצבות שמונה עמדות כאלו, ושיתוף הפעולה הוא רק לאירועים שמאורגנים על ידי ההתאחדות לכדורגל. באופן הזה הונפקו למשחק מול יוון כ-3,000 כרטיסים.