תביעה: "עיריית ת"א השקתה על חשבוננו גינות ציבוריות"

דיירי רחוב פיינשטיין 14 בת"א הגישו לביהמ"ש תביעה בסך 360 אלף שקל נגד העירייה, בטענה כי זו התחברה למערכת המים של הבניין והשקתה על חשבונם, לאורך שנים, גינות ציבוריות ועצי נוי הסמוכים לבניין

דיירי רחוב פיינשטיין 14 בתל-אביב הגישו לבית משפט השלום בעיר תביעה בסך 360 אלף שקל נגד העירייה, בטענה כי זו התחברה למערכת המים של הבניין והשקתה על חשבונם, לאורך שנים, גינות ציבוריות ועצי נוי הסמוכים לבניין.

לדבריהם, באמצעות עוה"ד יהודה רסלר ואמיר רוזנקרנץ, הם חשדו כי חיובי המים שלהם גבוהים בשיעור ניכר לעומת ועדי בניינים בגודל דומה. בבדיקות שערכו הם נעזרו גם בנציגי העירייה, ש"למרבה הפלא לא מצאו פגם כלשהו".

לטענתם, מקור הבעיה אותר ב-2004 באקראי, על-ידי גנן שהעסיק הוועד. הוא איתר צינור נסתר מחובר לצנרת הצריכה המשותפת, שנמתח עד לשטחים עירוניים הגובלים בגינת הבניין. הדיירים ניתקו את הצינור, ומאז הצריכה המשותפת של המים בבניין "צנחה פלאים", וחזרה לממדים רגילים וסבירים.

מ-2004 ניסו להשיג הסדר עם נציגי העירייה לזיכוים במה ששילמו ביתר, וזו מנהלת משחקי "חתול עכבר", נטען. בין היתר, היא מעבירה אותם מאגף לאגף, ומסרבת לחשוף נתוני-אמת בקשר לחיובים. לטענתם, היא גם החלה לחייבם אישית, במקום הנציגות המשותפת, כך שאיתור החיובים קשה יותר.