בנענע10 מרעננים את השורות: פיני אסקל מונה לעורך הפורטל

יחליף את רותם דנון שפרש מתפקידו לפני כחודשיים ; אסקל שימש עד כה כסגן עורך נענע10 וכעורך של ערוץ התרבות והבידור; בעבר שימש כסגן עורכת "פנאי פלוס", עורך וואלה סלבס ומבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות

בנענע10 מרעננים את השורות: פיני אסקל מונה היום (ג') לעורך הפורטל, כחודשיים לאחר שרותם דנון, העורך הקודם, עזב את תפקידו ומונה לעורך מגזין "פירמה" של "גלובס". אסקל שימש עד כה כסגן עורך האתר וכעורך האחראי של ערוץ התרבות והבידור.

אסקל (30) שימש בעבר כסגן עורכת המגזין "פנאי פלוס", עורך וואלה סלבס ומבקר הטלוויזיה של וואלה תרבות. לפני כן שימש כקופירייטר ועורך במיזם האינטרנט-טלוויזיה KIK.

אסקל אמר בתגובה: "אני מודה לגיא אליאב על הבעת האמון, ומלא הערכה לרותם דנון על עוד שנה של עבודה משותפת ומלאת השראה. נענע10 הוא פורטל האינטרנט בעל הפוטנציאל הגדול ביותר מבין האתרים הגדולים, וביחד עם האנשים המוכשרים שיש במקום, אני משוכנע כי נמשיך בדרך המאתגרת למעלה".

גיא אליאב, מנכ"ל נענע10, הוסיף: "היצירתיות וכישוריו העיתונאיים של פיני הוכיחו עצמם לאין שיעור בחודשים האחרונים. יהיה טבעי עבורי לראות אותו בתפקיד עורך האתר ושותף פעיל בצוות המוביל של נענע10".