מי ישמור על הכסף שלנו? - מושב מיוחד ב"פסגת שוק ההון"

במסגרת ועידת שוק ההון של "גלובס" ושל פירמת BDO זיו האפט יתקיים מושב מיוחד תחת הכותרת "מי ישמור על הכסף שלנו ?" ; במושב זה ייערך דיון מרכזי בנושא חלקם של הרגולטורים במשבר הפיננסי ומה צפוי בעתיד בנושא זה

במסגרת ועידת שוק ההון של "גלובס" ושל פירמת BDO זיו האפט יתקיים מושב מיוחד תחת הכותרת "מי ישמור על הכסף שלנו ?". במושב זה ייערך דיון מרכזי בנושא חלקם של הרגולטורים במשבר הפיננסי ומה צפוי בעתיד בנושא זה.

המשבר העמוק שפוקד את השווקים הפיננסיים, העלה מספר שאלות בנוגע לרגולציה, ביניהן מה יכלה הרגולציה למנוע במשבר הנוכחי, אם בכלל. ההלם והפאניקה בהם מצויים השווקים, השחקנים המרכזיים בהם והציבור, עשויים להוות שעת כושר למחוקקים ולמפקחים על השווקים להעמיק את רמת הרגולציה והפיקוח.

תיקונים לרגולציה משמעותם שינויים בכללי המשחק והשפעה ישירה על שוק ההון. כיצד תשתנה הרגולציה העולמית? האם המכשירים הפיננסיים שהביאו למשבר ייעלמו? שאלות אלו ואחרות יידונו במושב האמור.

את המושב ינחה רו"ח ארז סופר, משנה לשותף מנהל וראש אשכול הפיננסים בפירמת BDO זיו האפט. במושב ישתתפו: עו"ד יעל אלמוג, יועצת בכירה ליו"ר רשות ניירות ערך; פרופ' אבי בן-בסט, האוניברסיטה העברית והמכון הדמוקרטי; עו"ד נטלי ג'יקובס, שותפה וראש תחום מכשירים פיננסיים, משרד עוה"ד גרוס, קליינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'; עו"ד פנחס רובין, שותף בכיר, י. גורניצקי ושות', ד"ר אהוד שפירא, יו"ר קבוצת הפניקס.

"פסגת שוק ההון" תכנס את בכירי המגזר העסקי והציבורי לדון בנושאים העומדים על סדר היום הפיננסי-כלכלי בישראל על רקע המשבר הכלכלי העולמי. בין הנושאים הנוספים שבהם תעסוק הוועידה: מה הדרך הנכונה לטיפול במחנק האשראי, היכן כדאי להשקיע את הכסף בימים סוערים אלה ועוד.