מזכירתו של מיידוף חושפת: שיתפתי פעולה עם ה-FBI כדי להביא למעצרו

אלינור סקילרי, שהיתה מזכירתו של ברנרד מיידוף במשך יותר מ-20 שנה, טוענת גם כי הוא השמיע כלפיה הערות בעלות אופי מיני וביקר במכוני עיסוי

בשבועות שלפני מעצרו, נראה ברנרד מיידוף כאילו הוא "שרוי בתרדמת". הוא סירב להעיף מבט בדואר שלו, והתחיל לבדוק את לחץ הדם שלו כל רבע שעה. כך סיפרה מזכירתו הוותיקה של מיידוף בכתבה שהופיעה בגיליון החדש של המגזין "וניטי פייר".

אלינור סקילרי, שהיתה מזכירתו של מיידוף במשך יותר מ-20 שנה, סיפרה בכתבה כי במשך חודשיים סייעה לבולשת הפדרלית (FBI) לאסוף ראיות נגד מעסיקה לשעבר.

במהדורת יוני של המגזין כתבה סקילרי בת ה-59 כי לדעתה תכנן מיידוף מראש את פעולותיו בדצמבר 2008, מתוך הנחה שהוא ייעצר בקרוב.

צפה את המעצר

מיידוף הודה באשמה רק לאחר 3 חודשים, וכעת הוא במעצר עד לגזר דינו, שיוקרא בחודש הבא. מיידוף בן ה-71 עשוי לבלות את שארית חייו בכלא, לאחר שגנב מלקוחות 65 מיליארד דולר, להערכת התובעים.

לדברי המזכירה לשעבר, מיידוף היה מעוניין שהבולשת הפדרלית תמצא את יומן הפגישות שהוא השאיר על שולחנו. מיידוף גם תכנן ששני בניו ימצאו את הצ'קים בסך 173 מיליון הדולר שהוא כתב עבור עובדים וידידים, שאת עדויותיהם ציטטו תובעים פדרליים במסגרת מאמציהם לבטל את שחרורו של מיידוף בערבות לפני שזה הודה באשמה במארס.

פנקס דיסקרטי

סקילרי כתבה כי בימים שלאחר המעצר, התקשרה אליה אשתו, רות מיידוף, פעמים רבות, וביקשה מידע מסוים בלי ליידע את הנאמנים של נכסי החברה, שתפקידם לממש את נכסים רבים ככל האפשר כדי להשיב לקורבנות ההונאה חלק מכספם. "במקום זה, סיפרתי לבולשת מה קרה. עכשיו כבר עבדתי בשביל הבולשת, ולא בשביל רות וברני מיידוף", אמרה סקילרי.

לדבריה, במהלך שנות עבודתה אצל מיידוף, פלירטט אתה מעסיקה, ולעתים אף השמיע הערות בעלות אופי מיני. לטענתה, נהג מיידוף לבקר לעתים תכופות במכוני עיסוי. "פעם הצצתי בפנקס הכתובות שלו ומצאתי, באות מ', יותר מעשרה מספרי טלפון של מסז'יסטיות", כתבה סקלרי. "אמרתי לו: 'אם תאבד את פנקס הכתובות שלך ומישהו ימצא אותו, הם יחשבו שאתה סוטה'".