אלביט מערכות זכתה במכרז מינהל מקרקעי ישראל לחכירת מגרש לתעשייה במודיעין

חברת תעבורה אחזקות זכתה בארבעה מגרשים לתעשייה ברמלה במסגרת מכרז חכירה של המינהל

חברת אלביט מערכות , שבשליטת מיקי פדרמן, זכתה בסוף השבוע במכרז מינהל מקרקעי ישראל לחכירת מגרש לתעשייה במודיעין. הצעתה של אלביט מערכות עמדה על 6.3 מיליון שקל ויחד עם הוצאות הפיתוח היא תצטרך לשלם 13.5 מיליון שקל. אלביט זכתה במגרש, הממוקם באזור התעשייה במודיעין ויושב על שטח של כ-30 אלף מ"ר, במסגרת מכרז לחכירת שלושה מגרשים. לשני המגרשים הנוספים במכרז לא הוגשו הצעות.

במקביל, מכרזי המינהל ברמלה רשמו הצלחה לא מבוטלת: חברת תעבורה אחזקות זכתה בארבעה מגרשים לתעשייה ברמלה במסגרת מכרז חכירה של המינהל. הסכום הכולל עבור ארבעה מגרשים אלה עומד על כ-5.24 מיליון שקל. המגרש הראשון הוא בשטח 2,578 מ"ר עבורו היא הציעה 1.3 מיליון שקל כשמחיר המינימום נקבע על 557 אלף שקל. כן היא זכתה בחכירת מגרש נוסף בשטח 2,175 מ"ר כשהצעתה עומדת על 1.14 מיליון שקל. שטחו של המגרש השלישי הוא 2,502 מ"ר ועבורו הציעה החברה 1.3 מיליון שקל. המגרש הרביעי בו היא זכתה הוא בשטח 2,882 מ"ר והצעתה עבורו עמדה על 1.5 מיליון שקל. במגרש החמישי ברמלה זכתה חברת בריח בנין והשקעות, עבורו היא הציעה 2.3 מיליון שקל.

בחיפה, העמיד המינהל למכירה מגרש לחניונים בחוף שמן, בו זכתה חברת עגור (קואופרטיב לתיקונים ושירותים באוניות). שטחו של המגרש 5,735 מ"ר והיא הציעה עבורו מחיר של 560 אלף שקל.

מנגד, מכרז לחכירת מגרש לתעשייה באור יהודה, בשטח של 13,495 מ"ר, נכשל עקב הצעות נמוכות. מכרז נוסף, לחכירת מגרש בשטח 7,478 מ"ר למסחר באזור נכשל אף הוא וזאת בשל היעדר הצעות.