פלאפון משיקה ממשק טלוויזיה חדש תחת השם "SUPER TV"

האפליקציה מובנית במרבית מכשירי ה-HSPA של פלאפון ומאפשרת צפייה בעשרות ערוצים בעולמות הטלוויזיה, המוזיקה וה-VOD

חברת פלאפון הודיעה היום (א') כי היא עולה שלב נוסף בשידורי הטלוויזיה בסלולר - החברה משיקה ממשק טלוויזיה חדש תחת השם - "SUPER TV".

ה-SUPER TV הוא ממשק מולטימדיה אשר פותח בשיתוף חברת אריקסון העולמית, חברת ממשק המשתמש האיטלקית BEEWEEB וחברת העיצוב "בלורה" הישראלית.

שלב ההרצה של שידורי הטלוויזיה בפורמט זה החל היום והשידור יוצע חינם בחודש הראשון במרבית מכשירי ה-HIGH SPEED GSM. לאחר מכן תעלה צפייה בתכנים 9.9 שקלים לחודש לבעלי חבילות הטלוויזיה בפלאפון.

SUPER TV מציע ללקוחות פלאפון חווית צפייה באמצעות ממשק גרפי מעוצב המאפשר EPG, ניווט בין ספריות, זפזופ מהיר וצפיה בלוח מישדרים עדכני. SUPER TV פועל בדור 3.75 באיכות HD, משדר בסטרימינג בפורמט וידאו 264 .H, בקצב של KB 192 וברזולוציה של QVGA. האפליקציה מובנית במרבית מכשירי ה-HSPA של פלאפון ומאפשרת צפייה בעשרות ערוצים בעולמות הטלוויזיה, המוזיקה וה-VOD.

מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, אמר במסיבת עיתונאים לרגל השקת ה-SUPER TV: "פלאפון היא החברה הראשונה שחזתה את עתיד התוכן הטלוויזיוני בסלולר והתמקדה בנתיב זה בארבע השנים האחרונות". "אנו משיקים היום מוצר חדשני ברמה עולמית; שירות טלוויזיה רב ערוצי, הפועל במתכונת המוכרת של טלוויזיה ביתית וכולל לוח שידורים דיגיטלי, זפזופ ו-VOD".

שרון מעריך כי הטלוויזיה הסלולרית תצמח בשנים הקרובות בעיקר בקרב בני נוער וצעירים, שכן היא מהווה עבורם פתרון צפייה בתכני מוזיקה וטלוויזיה בכל מקום בו הם נמצאים. לדבריו, "בתוך 3 שנים יסיטו רבים מהצעירים בישראל את הצפייה שלהם מהטלוויזיה בבית לטלוויזיה בסלולר וייצפו בה כשעה ביום, כלומר כ- 30% מזמן הצפייה הכולל שלהם כיום".

גיא באומן, סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון אמר כי ממחקרים שערכה פלאפון לקראת השקת ה-SUPER TV, עולה כי קיימת ציפייה בקרב הלקוחות לקבל חווית תוכן בסלולר הדומה לחוויה הטלוויזיונית. הלקוחות ציינו בין היתר, את חשיבות נוחות המשתמש, הצורך בניווט מהיר ופשוט בין עולמות התוכן.

"ה-SUPER TV הוא ONE STOP SHOP ומהווה מעין 'בוטיק' של תוכן' שמעניק מענה אמיתי לצרכי הלקוחות באמצעות איכות שידור ועיצוב יוצאי דופן, לצד מוצר פשוט ונוח עבור המשתמש, שפותח על בסיס התפיסה העיצובית Form Follows Function שמשלב פונקציונליות בעיצוב".

במסיבת העיתונאים הודיעה היום פלאפון כי היא צפויה להעלות בקרוב בבלעדיות ב-SUPER TV את ערוץ סאות'פארק, המכיל את כל פרקי התוכנית המיתולוגית.

פלאפון
פלאפון