ימאהה NX-b02 - רמקולים עם חוויית סאונד מתקנת

הרמקולים הניידים של ימאהה מנסים להעביר חוויית סאונד שתצליח לגרום לנו לוותר על הרמקולים הרגילים שלנו - הם שדרוג מוצלח למכשיר סלולרי המתפקד כנגן מוזיקה, חבל רק שהם יקרים

הטלפונים הסלולריים הפכו כבר מזמן לנגני מוזיקה לכל דבר, אולם זה היה רק עניין של זמן עד שיצרניות האלקטרוניקה הבידורית יבינו, שכדאי להשקיע בפיתוח של מוצרים משלימים לחוויה הזו. רמקולים סטריאופוניים בטכנולוגיית בלוטות' הם לא דבר חדש, אולם חלק מהמוצרים שיצאו לשוק בשנה וחצי האחרונות לא הציעו חוויית סאונד שהצליחה לגרום לנו לוותר על הרמקולים הרגילים שלנו. הרמקולים הניידים של ימאהה מנסים לתקן את החוויה הזו. החיבור הראשוני לטלפון הנייד הוא פשוט מאוד ומתבצע בלחיצה ארוכה על כפתור הבלוטות', כאשר לאחר מכן יש להגדיר את הרמקולים על גבי הסלולרי (שחייב לכלול התקן בלוטות' סטריאופוני).

ה-NX-b02 של ימאהה מציע למרבה הפלא סאונד מוצלח בחיבור בתקשורת אלחוטית לטלפון הנייד, כך שלא תרגישו שאתם מפסידים משהו, בגלל החיבור בבלוטות'.

ימאהה NX-b02

מכיוון שמדובר ברמקולים ניידים, ניתן להשתמש במכשיר גם באמצעות ארבע בטריות AA ולא רק באמצעות כבל חשמל - מה שיאפשר לקחת את הרמקולים האלו לטיולים או סתם להשתמש בהם בגינה הביתית. החסרונות בדגם הזה, היו דווקא בפרטים הקטנים עליהם לא חשבו בימאהה. למשל, האפשרות להשתמש ברמקולים בתור ספיקרפון או לשמוע את הצלצול של הטלפון. מה שכן, אם אתם בדרך כלל מפחדים להפסיד שיחות בזמן שאתם שומעים מוזיקה, במקרה הזה הרמקולים יפסיקו את ניגון המוזיקה בעת קבלת שיחה. כך שתוכלו לשמוע את הצלצול מהטלפון עצמו.

בשורה התחתונה: הרמקולים של ימאהה הם שדרוג מוצלח למכשיר סלולרי המתפקד כנגן מוזיקה, חבל רק שהם יקרים.

מחיר: 690 שקל.

ציון: 8.