יותר מ-50 מיליון דולר (ביום אחד)

זה הסכום שהכניס קרב האיגרוף בתחילת החודש בין מני פאקיאו הפיליפיני לריקי האטון האטון האנגלי, רק ממכירת השידור בפיי-פר-ויו לצופים בארה"ב ■ הכנסות מכירת הכרטיסים של הקרב: 8.3 מיליון דולר

850 אלף בתי אב בארה"ב קנו את שידור הפיי-פר-ויו של קרב האגרוף במשקל בינוני-קל בתחילת החודש בין מני פאקיאו הפיליפיני לריקי האטון האנגלי. כך מדווח אתר ESPN. המשמעות היא שהקרב שנערך ב-MGM בלאס וגאס הכניס קרוב ל-50 מיליון דולר רק מצופים אמריקנים.

עם זאת, הקרב אותו ניצח פאקיאו כבר בסיבוב השני הכניס הרבה יותר: לתחשיב אפשר לצרף הכנסות מכרטיסים בסך 8.3 מיליון דולר (כולל יותר מחצי מיליון דולר עבור כרטיסים במקומות קרובים לזירה); כמיליון צופים באנגליה בפיי-פר-ויו ומכירת זכויות שידור ליתר מדינות העולם; סכום של שבע ספרות שהתקבל מ-HBO עבור הזכות להעביר את השידור החוזר של הקרב; וכמובן, מכירת מרצ'נדייז, ספונסרים וכו'.

לפי הערכות, מדובר בקרב השני הכי מכניס בהיסטוריה, יותר מהקרב האגדי בין מייק טייסון לאוונדר הוליפילד. הקרב המכניס בהיסטוריה התקיים ב-2007 בין פלויד מייוודר לריקי האטון, אחרי שנרכש לצפייה בפיי-פר-ויו על-ידי 950 אלף בתי אב בארה"ב.