בעלי רשת סבארו מתרחבים: רוכשים את הרשתות "סאם סאם" ו"ג'וסלנד"

רשת נוספת הנמצאת על הפרק היא לחם ארז, שהשניים ניהלו בחודשים האחרונים מו"מ לרכישתה ■ לאחרונה הקים דני ורנר חברה לניהול בשם מותגי זהב, כשמחזור המכירות של כלל המותגים עומד על כ-200 מיליון שקל בשנה

בעלי רשת סבארו, דני ורנר ודני הרשקוביץ, מרחיבים את עסקי המזון המהיר. ל"גלובס" נודע כי השניים רכשו במארס האחרון את רשת האוכל האסיאתי "סאם סאם" מחברת תאי בוקס תמורת כ-8 מיליון שקל. כמו כן, ורנר עצמו רכש לאחרונה את רשת" ג'וסלנד", המונה 26 נקודות מכירה, מידי אמיר יצקן.

לכך יש לצרף עסקה נוספת שהשניים ביצעו לאחרונה - רכישת רשת קופי בין, המונה 14 סניפים. הרשת עברה לניהול הקבוצה כבר לפני 3 חודשים, אם כי עדיין לא התבצע קלוזינג לעסקה. בהתייחס לכך אומר דני הרשקוביץ: "יש עוד דברים קטנים, אבל מבחינתנו העסקה הושלמה".

רשת נוספת הנמצאת על הפרק היא רשת לחם ארז, שהשניים ניהלו בחודשים האחרונים מו"מ לרכישתה, אם כי הוא לא הבשיל לידי הסכם. "אנחנו עדין מדברים", אומר הרשקוביץ.

יצויין כי בבעלות השניים נמצאת גם רשת הפיצה בגביע "קונומניה", המונה 5 סניפים. לדברי הרשקוביץ, לחברה הסכם עם רשת חנויות הנוחות מנטה של חברת דלק להקמת דוכני "קונומניה" בחנויות הרשת. עד כה הוקמו דוכנים בשני סניפים, והתוכנית היא לפתוח עוד 20 נקודות מכירה עד סוף השנה.

ורנר הוא גם הבעלים של קבוצת מורג. מורג מפעילה מזנונים בפארקים ומרכזי אטרקציות ברחבי הארץ, קייטרינג למוסדות בשם "סימפלי פוד" וכן את אולם האירועים "הבית הירוק".

יצויין כי לאחרונה הקים ורנר חברה לניהול בשם "מותגי זהב", האחראית לניהול כלל המותגים שבבעלותו וכן המותגים שבהם שותף הרשקוביץ. מחזור המכירות של כלל המותגים יחד עומד על כ-200 מיליון שקל בשנה. הרשקוביץ עצמו משמש כמנכ"ל מותגי זהב.