השלמת הסגירה של BlogTV העבירה את תפוז מהפסד לרווח של 740 אלף שקל ברבעון

החברה רשמה גידול של 41% בהכנסות מתחום האינטרנט לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2009 גדלו ב-19% והסתכמו לשיא של כ-10.6 מיליון שקל

חברת תפוז אנשים דיווחה היום (ב') על תוצאות הרבעון הראשון של 2009. השינוי העיקרי בדו"ח הנוכחי לעומת הדו"חות הקודמים הוא ההשלמה במהלך הרבעון האחרון של שנת 2008 של מהלך ארגוני משמעותי, שכלל את סגירת החברה הבת BlogTV - שהסבה לה בשנים האחרונות הפסדים והוצאות.

הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2009 גדלו ב-19% והסתכמו לשיא של כ-10.6 מיליון שקל. תוכנית ההתייעלות שיישמה החברה באה לידי ביטוי גם בשורה התחתונה בדו"חות הכספיים, במסגרתה עברה החברה מהפסד של 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל לרווח נקי של כ-740 אלף שקל ברבעון הנוכחי.

הכנסות החברה נובעות כיום משני תחומים עיקריים - מפעילות בתחומי האינטרנט והתוכן הסלולרי. הכנסות החברה בתחום האינטרנט הסתכמו ברבעון הראשון של 2009 בסך של כ-4.2 מיליון שקל - גידול של כ-41% לעומת הרבעון המקביל. הכנסות החברה מתחום התוכן הסלולרי הסתכמו ברבעון הראשון של 2009 בכ-6.1 מיליון שקל - עלייה של 3.4% לעומת הרבעון המקביל.

במהלך הרבעון הראשון של 2009 המשיכה החברה לרשום הכנסות מתחום ה-BlogTV בחו"ל בסך של כ-318 אלף שקל.

הגידול בהיקפי הפעילות של תפוז מחד והירידה בהוצאות מאידך תרמו לעלייה גם בשורות הרווח הגולמי והרווח התפעולי. הרווח הגולמי של החברה הסתכם ברבעון הראשון של 2009 בכ-5.9 מיליון שקל - גידול של כ-24% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-1.5 מיליון שקל, לעומת הפסד תפעולי בסך של כ-590 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.

בהקשר זה יצויין כי הרווח התפעולי, בנטרול פעילות תחום ה-BlogTV בחו"ל, הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ-2.5 מיליון שקל, לעומת כ-960 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-165%.