נאנט נדל"ן קיבלה מימון מחדש לשני פרויקטים בפולין בהיקף כולל של כ-53 מיליון אירו

המדובר בפרויקט זאליבוש בוורדה ופרויקט פלאסובה בגדנסק ■ כמו כן, מדווחת היום נאנט כי בשלושת החודשים האחרונים היא מכרה כ-100 דירות בפולין

חברת נאנט נדל"ן , הנסחרת בבורסת ה-AIM ונמצאת בשליטת אולימפיה (32.4%) ולוינשטיין (כ-20.5%), דיווחה היום (ב') כי סיכמה עם בנק נורדאה (NORDEA Bank) על קבלת מימון מחדש וכן מימון נוסף לשני פרויקטים בפולין, בסכום כולל של כ-53 מיליון אירו.

המימון ישמש את החברה בין השאר לפיתוח ומימון עבודות הבנייה בפרויקטים. הפרויקט הראשון שניתן לו המימון מחדש הינו של חברת הפרויקט Robyg City Apartment, המקימה את פרויקט זאליבוש בוורשה, שהיקפו כ-1,150 יחידות דיור. כ-75% ממניותיה של חברת הפרויקט נמצאות בידי חברת Robyg SA, המוחזקת בשיעור של 49.09% על-ידי נאנט. החברה תקבל מימון נוסף בסך של כ-11 מיליון אירו ומימון מחדש בסך של כ-29 מיליון אירו. המימון מחדש כולל בין השאר פרישת החזר ההלוואות על הקרקע בין שנת 2010 לשנת 2013.

הפרויקט השני הינו של חברת הפרויקט Robyg Jabloniowa, המחזיקה 100% מהזכויות לפרויקט פלאסובה בגדנסק, שהיקפו כ-1,133 יחידות דיור, והמוחזקת גם היא על-ידי חברת Robyg SA. החברה קיבלה מימון מחדש בסך של כ-13 מיליון אירו. בין השאר, כולל המימון מחדש פרישת החזר הלוואות על הקרקע בין שנת 2010 ל-2014.

כמו כן, מדווחת היום נאנט כי בשלושת החודשים האחרונים היא מכרה כ-100 דירות בפולין, נתון המהווה עלייה ניכרת לעומת כמות הדירות שנמכרו בתקופה המקבילה בשנת 2008, שעמדה על 20.

אוסקר כצנלסון, מנכ"ל נאנט: "יכולתה של נאנט לקבל מימון מחדש בשני פרויקטים בתקופה הנוכחית ממחישה את יציבותה של החברה, את מעמדה החזק בשווקים בהם היא פועלת ואת יחסיה הטובים עם המערכת הבנקאית. בשוק בפולין אנו רואים בחודשים האחרונים מגמה של שיפור ניכר בקצב המכירות של דירות מגורים בפרויקטים שלנו, ובשלושת החודשים האחרונים מכרנו כמות שיא של כמאה דירות, ואנו מקווים כי מגמה זו תמשיך גם בהמשך השנה. המימון ישמש את החברה בחלקו להמשך פיתוח הפרויקטים ובחלקו למימון מחדש של ההלוואות על הקרקע. נאנט תמשיך לפעול על מנת להגדיל את נוכחותה בשוקי היעד שלה במזרח אירופה ולנצל הזדמנויות עסקיות התואמות את האסטרטגיה העסקית שלה".