ביהמ"ש הוציא הקפאת הליכים לחודש לרשת "ילדותי" שנקלעה לחובות של 10 מיליון שקל

רשת בגדי הילדים שבשליטת אתי צאיג טענה בפנייתה לבית המשפט כי נסיבות היקלעותה לקשיים תזרימיים הן תוצאה של קשיי מימון, וכי ניתן לממש מיידית תוכנית הבראה והכנסת משקיע

לבקשת רשת חנויות בגדי הילדים "ילדותי", שנקלעה לחובות של 10 מיליון שקל, הוציא היום (ג') בית המשפט המחוזי בתל-אביב צו הקפאת הליכים עד ל-16.6.09.

הרשת טענה בפנייתה לבית המשפט כי נסיבות היקלעותה לקשיים תזרימיים הן תוצאה של קשיי מימון, וכי ניתן לממש מיידית תוכנית הבראה והכנסת משקיע.

ב"גלובס" נחשף לאחרונה כי איש העסקים אבנר יהודאי מוכן להשקיע 600 אלף שקל תמורת 51% ממניות החברה, תוך השארת רוב החנויות הקיימות פעילות והעברת הייצור לסין.

הרשת ביקשה צו הקפאת הליכים ל-90 יום לצורך יישומה של תוכנית ההבראה וגיבוש הסדר נושים.

בהחלטתה ציינה השופטת ורדה אלשיך כי ההסדר המוצע אינו מניח על פניו את הדעת, וכי ודאי שאין מקום להקפאת הליכים לבעלי המניות. עם זאת, קבעה כי לאור סוג הכשלים שהביאו לקריסת הרשת, יש מקום לבחון אפשרות הבראה תוך הקפאת הליכים לזמן קצר.

השופטת מינתה את רו"ח יובל קידרון כנאמן להליך ההבראה ולמימוש הסדר הנושים. היא קבעה כי עליו לגבש תוכנית הבראה לרשת והסדר נושים ולהגיש דו"ח על פעילותו ומצב הרשת, לרבות הצעת הסדר, בתוך 3 שבועות.

רשת "ילדותי" שבשליטת אתי צאיג הוקמה ב-1995, ועד לפני מספר חודשים העסיקה 80 עובדים והחזיקה 22 חנויות עם מחזור שנתי של 24 מיליון שקל. כיום המחזור השנתי הצטמק ל-13 מיליון שקל, ונותרו 50 עובדים ו-10 חנויות. אתי צאיג אחראית על עיצוב הבגדים, מראה החנויות והסטיילינג, ואילו בעלה אודי (יהודה) עוסק בנושאי הכספים, המכירות, הלוגיסטיקה, הייצור ויחסי הציבור. (פש"ר 1997/09).