חוזה המשך לאיי.טי.אל. אופטרוניקס עם מדינה במערב אירופה בשווי של 21.5 מיליון שקל; המניה עולה ב-18.5%

המנכ"ל אלי ונציה: "הצורך המבצעי במערכות ראיית הלילה שלנו הולך, וגובר ואנו מצפים להמשך הזמנות משמעותיות"

חברת איי.טי.אל. אופטרוניקס (ITL) זכתה בהזמנה חוזרת בהיקף של 21.5 מיליון שקל ובמסגרתה תספק מערכות ראיית לילה מדור מתקדם המיועדים לצבא היבשה של מדינה במערב אירופה. מהחברה נמסר, כי כוח הפריסה היבשתי, הבנוי ברובו מחיל רגלים, מיועד לצאת בקרוב למשימות מבצעיות באפגניסטן כשהוא יצויד במערכות חדשניות לראיית לילה מתוצרתה.

על-פי החוזה, איי. טי. אל. תספק את האמצעים המתקדמים לראיית הלילה עבור כוח הפריסה כבר במהלך המחצית השנייה של 2009. בנוסף, תספק החברה חבילה לוגיסטית הכוללת חלקי חילוף ומתאמים לנשק ולקסדה של הלוחמים.

עסקה זו מתווספת לעסקאות נוספות שחתמה החברה בעבר עם לקוח זה בהיקפים מצטברים של עשרות מיליוני דולרים, שעיקרן הצטיידות במערכות לראיית לילה, אמצעים להרכשת מטרות וכוונות ואמצעי לייזר שונים.

"אנו גאים בזכייה נוספת זו אל מול תחרות גוברת והולכת לאספקת מערכות ראיית לילה מדור מתקדם, בעיקר מצד תעשיות אירופיות. עסקה זו ממצבת את איי. טי. אל בחזית השוק הבינלאומי לאספקת מערכות ראיית לילה ליישומי יבשה בדגש על חי"ר", אמר אלי ונציה, מנכ"ל איי.טי.אל אופטרוניקס.

"נראה שלאור הרחבת הפריסה של כוחות יבשה באזורים אלה הצורך המבצעי לאמצעי ראיית הלילה שלנו הולך וגובר ולכן אנו צופים הזמנות משמעותיות נוספות כבר בקרוב", הוסיף ונציה.

איי. טי. אל, הנסחרת בבורסה של תל-אביב, מתמחה בפתרונות מערכתיים במוצרים וטכנולוגיות ללוחמת יבשה, בדגש על טכנולוגיות ללוחמת חי"ר מתקדמת, כוחות מיוחדים ולוחמה בטרור. עיקר מכירותיה מיועדות לייצוא. בנוסף לחברה שרכשה באחרונה בארה"ב, לקבוצה חברות בנות בתחום האלקטרו-אופטיקה הצבאית גם בגרמניה ובהודו.