בזק שוקלת להקים את המטה הראשי בנתניה: בוחנת לשכור את הבניין של ישפרו מקבוצת אי.די.בי בקריית-ספיר

עוד נודע כי הבנק הבינלאומי שוקל לשכור את קומות המסחר בבניין ■ בכוונת בזק להקים בשנתיים הקרובות את בית בזק כמטה ראשי - במקום המשרדים במגדל המשולש במרכז עזריאלי, בהם חוזה השכירות תקף עד 2010

בזק שוקלת לשכור את בניין המשרדים של ישפרו, מקבוצת נכסים ובניין IDB שבשליטת נוחי דנקנר, באזור התעשייה קרית ספיר שבנתניה, כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי הבנק הבינלאומי בוחן לשכור את קומות המסחר בבניין.

כידוע בכוונת בזק להקים בשנתיים הקרובות את בית בזק כמטה ראשי - במקום המשרדים הנוכחיים במגדל המשולש שבמרכז עזריאלי, בו חוזה השכירות תקף עד 2010.

בראיון ל"גלובס" אשתקד, אמר סמנכ"ל התפעול והלוגיסטיקה, אייל קמיל, כי במרכז ייכללו יחידות המטה, המחשב, וחטיבת השרתים של יחידת ההנדסה.

בניין ישפרו, שבשלבי בנייה אחרונים, כולל שמונה קומות, 22 אלף מ"ר עילי למשרדים, ו-17,500 מ"ר המיועדים לחניון. ההשקעה בבנייתו היתה כ-80 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי שכר הדירה בו נע סביב 40 שקל למ"ר לחודש.

נודע כי ישפרו מעוניינת לשווקו כך שיושכר במלואו לחברה אחת ולטווח ארוך. כך גם השכירה החברה-האחות, גב ים, את בית מיקרוסופט בהרצליה, בית אלביט מערכות בפארק מת"ם בחיפה, ובית IBM באוניברסיטת חיפה: התאמה ללקוח ספציפי אחד, וקריאת הבניין על שמו. היתרון בכך הוא השבחת הבניין.

"מחירי פריפריה"

מספר חברות שוקלות בימים אלה להתייעל ולצאת מת"א לאזורים זולים יותר. נתניה נחשבת אזור מרכזי ונגיש, ועם מחירי פריפריה בהשוואה לת"א רבתי.

הכנסות בזק ברבעון הראשון, כפי שעולה מהדוחות שפורסמו היום, היו 3.16 מיליארד שקל, גידול של 2% לעומת התקופה המקבילה. הרווח התפעולי היה 966 מיליון שקל - גידול של 30.4%. הרווח הנקי של החברה הגיע ל-608 מיליון שקל, שמהווים גידול של 47.9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

ישפרו סירבה להתייחס לידיעה; תגובת בזק: "בזק בוחנת מספר הצעות למיקום אלטרנטיבי למטה החברה, ולא נוהגת למסור פרטים לגבי מו"מים ספציפיים".