אלי הורביץ: חשוב שעסקת החבילה תתקבל פה אחד; אם יש גוף שלא רוצה לחתום שיצא מחוץ לחבילה

כך אמר הערב הורביץ ב בישיבה מיוחדת של ועד הפועל של התאחדות התעשיינים ■ "אני לא זוכר שבשנים האחרונות קם שר אוצר והתעניין באמת מה קורה בתעשייה"

"חשוב שעסקת החבילה תתקבל פה אחד, העמדה שלנו צריכה להיות חד משמעית - אנו חותמים! ואם יש גוף שלא רוצה לחתום שיצא מהשותפות, כך אמר הערב אלי הורביץ , יו"ר טבע ברמזו על איגוד לשכות המסחר, בישיבה מיוחדת של ועד הפועל של התאחדות התעשיינים, שדנה בנושא עסקת החבילה.

הורביץ הוסיף, כי לדעתו "ההישג הגדול הוא בעצם קיומו של השולחן העגול שבעצם קיומו יביא למצב שבו שלושת הצדדים - הממשלה, המעסיקים וההסתדרות" יוכלו לשבת בשקט, להעלות מדי פעם רעיונות ולהחליף דבר בדבר".

הורביץ ציין כי בתקופתו כנשיא התעשיינים לפני 25 שנה, השולחן העגול שינה באופן משמעותי את המצב לכמה שנים טובות. "בשנים האחרונות היינו במצב של מעבר מ"ממשלה זרה" ל"ממשלה עוינת", אני לא זוכר שבשנים האחרונות קם שר אוצר והתעניין באמת מה קורה בתעשייה".

עוד אמר כי עד לתקופה האחרונה הבירוקרטיה הייתה בלתי נסבלת. "ישבתי בוועדה לתקצוב הביטחון, לא היתה אכזבה בכל שנותיי כמו הפגיעה בביטחון שבאה כתוצאה מאגו של שני צדדים משקרים בריש גלי, מול שרים, מול נבחרים, מול רמטכ"ל, משקרים באופן גס".

בסיום דבריו אמר אלי הורביץ כי הוא רוצה לברך את נשיא התאחדות התעשיינים, תוך שהוא מקנא בו שכן בתקופתו של הורביץ כנשיא, לפני 25 שנה הוא חתם על עסקת חבילה אחרת "הלוואי והיה לי כל כך קל" , אמר.