אברי גלעד חוזר למקורות: ינחה את טקס קקטוס הזהב

גלעד, לשעבר קופירייטר במשרדי הפרסום קשר בראל וגיתם, אמר ל"גלובס: "מנחי טלוויזיה, כמו כל אחד אחר, אוהבים פרסומות - בתנאי שהן טובות" ■ טקס קקטוס הזהב יתקיים ביום שלישי הקרוב באוניברסיטת ת"א

אברי גלעד ינחה ביום שלישי את טקס קקטוס הזהב, לאחר שבשנים האחרונות הנחו את הטקס צמד הקומיקאים אייל קיציס וטל פרידמן.

יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, אמר ל"גלובס": "השנה טקס הקקטוס הוא בסימן של שינוי, וזה יבוא לידי ביטוי גם בעמדת המנחה. אני בטוח שגלעד, עם הקסם והידע שלו, יעביר טקס מהנה".

גלעד, כיום מנחה את השעשועון "1 נגד 100" ואת תוכנית הבוקר ברשת, לא זר לענף הפרסום: הוא החל את דרכו כקופירייטר במשרדי הפרסום קשר-בראל (כיום מקאן-אריקסון) וגיתם. רבים לא יודעים, אולם גלעד אחראי גם לכמה שמות למותגים, שחלקם בשימוש עד היום, כמו למשל "תאצ'תונים" של דלתא.

לדברי גלעד, "עשיתי בחיי ישיבות קריאייטיב וסיכומי קמפיינים יותר ממה שאני יכול לזכור. לא נשארתי בעולם הזה של הפרסום, כי לדעתי לא הייתי מספיק טוב... אני מחובר עד היום לפרסום, ומעריך כי בפרסום - על כל צורותיו, כולל תוכן שיווקי - צריך שהמוצר יהיה מדליק וקריאייטיבי".

* יש סברה שמנחי טלוויזיה לא ממש אוהבים את הפסקת הפרסומות.

"זה כמו לומר שלא מוצא חן בעיני הלחם שיש גבינה באמצע... לבד מהעניין הכלכלי, יש פרסומות בארץ שמדליקות ויפות. מנחי טלוויזיה, כמו הרבה מהקהל הרחב, אוהבים פרסומות טובות. לי דווקא לא מפריע לשבור את הרצף של התוכנית, זה סבבה מבחינתי להוריד מתח לכמה דקות".

* יש שפן מיוחד שאתה שומר בכובע לערב הקקטוס?

"אני עובד על הטקסטים ועל הבדיחות, ומקווה שהפרסומאים יקבלו את הירידות העדינות עליהם בהומור".

טקס קקטוס הזהב יתקיים ביום שלישי הקרוב, בשעה 17:00, באולם סמולרש באוניברסיטת תל-אביב. לפי הצפי של איגוד חברות הפרסום, כ-800 אנשי פרסום ותקשורת יבואו לערב הגדול של הפרסום הישראלי.