מוריניו נשאר באינטר עד 2012, ירוויח 9 מיליון אירו נטו לעונה

נשיא אינטר מאסימו מוראטי האריך את חוזהו של הפורטוגלי בשלוש שנים. מוריניו זכה להעלאה של 1.5 מיליון אירו לעומת החוזה שנחתם בקיץ שעבר וימשיך להיות המאמן בעל השכר הגבוה בעולם הכדורגל

הלחצים והרמזים מכיוון ריאל מדריד עשו את שלהם. אינטר הודיעה אתמול על הארכת חוזהו של מאמנה ז'וזה מוריניו בשלוש שנים נוספות, מה שישאיר את המאמן הפורטוגלי באיטליה עד 2012. מוריניו ימשיך להיות המאמן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם הכדורגל. לפי "הטיימס" הוא ישתכר 9 מיליון אירו נטו, העלאה של 1.5 מיליון אירו לעומת החוזה הקודם. ביחד עם בונוסים יוכל חוזהו של מוריניו להגיע ליותר מ-10 מיליון אירו בעונה.

אתמול עוד אמר מוריניו כי למרות השמועות על עזיבה אפשרית שלו "קיים סיכוי של 0.01% בלבד שאעזוב את אינטר". נשיא המועדון, מאסימו מוראטי, החליט לפתוח את חוזהו של מוריניו שנחתם רק בשנה שעברה כדי למנוע ממנו גם את האפשרות הזאת.

מוריניו, 46, הוביל את אינטר לזכייה רביעית רצופה באליפות איטליה. עם זאת, הוא לא הצליח להביא לאוהדי ה"נראזורי" ולמוראטי את ההצלחה המקווה באירופה והקבוצה הודחה על ידי מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר הצ'מפיונס - תואר בו לא זכה המועדון מאז 1965.