שמועות לחוד ומציאות לחוד: רשת מכינה סרט על דודו טופז, מנכ"ל קשת ייפגש איתו בקרוב

השמועות אותן הכחיש טופז לגבי מעורבותו כביכול בתקיפת שירה מרגלית ואבי ניר התבססו על השערות כי לטופז יש "יחסים עכורים" עם זכייניות ערוץ 2 - אך במציאות טופז מצוי בקשרי עבודה הן עם קשת והן עם רשת

על רקע הכחשותיו הגורפות של איש הטלוויזיה דודו טופז לכל קשר לתקיפתם של שירה מרגלית, אבי ניר ובועז בן-ציון - צפויה בחודשים הקרובים זכיינית ערוץ 2 רשת לשדר סרט תיעודי על טופז.

ל"גלובס" נודע כי הסרט, שהפקתו תואמה עם טופז כבר לפני זמן רב, מצולם בעצם ימים אלה, ומן הסתם יכלול בתוכו גם את הפרשייה שמלווה את טופז בימים האחרונים. את הסרט על טופז מכין הבמאי והיוצר אילן שושן.

כזכור, חרושת השמועות שליוותה את טופז בימים האחרונים התבססה על השערות לפיהן יש לטופז "יחסים עכורים" עם זכייניות ערוץ 2, אך במציאות - טופז מצוי בקשרי עבודה, הן עם קשת והן עם רשת.

אם הסרט התיעודי אודות טופז אכן יעלה לשידור כבר בחודשיים הקרובים, הוא צפוי לזכות לשיעורי חשיפה גבוהים למדי, לאור הבאזז התקשורתי סביב טופז. יצויין כי מלכתחילה סרטים אלה - שנעשו בעבר על ריטה, חיים רביבו ועוד - זוכים לשיעורי רייטינג גבוהים באופן יחסי ויוצרים עניין רב בקרב הקוראים.

כזכור, בימים האחרונים נפוצה שמועה כאילו לטופז יש קשר כלשהו לתקיפתם של המשנה למנכ"ל רשת, שירה מרגלית; סוכן השחקנים בועז בן-ציון; ומנכ"ל קשת, אבי ניר. אמש (ג') התראיין טופז בחדשות ערוץ 2, בעצתו של פרקליטו, עו"ד ציון אמיר, והכחיש את החשדות התקשורתיים נגדו.

טופז אמר לערוץ 2: "מישהו אכזר, מטומטם, הפיץ שמועה - אין לי מושג על סמך מה. הפיצו שמועה שאני במעצר ואפילו שהודיתי! אין לי שום קשר לזה, אין לי שום מושג מי הפיץ את השמועה, ואני מוכן להיבדק במכונת אמת. משונה שהמשטרה אפילו לא הרימה לי טלפון - וכל מערכות העיתונים כן. מה אני יכול לעשות מול מצב כזה, במיוחד תחת הלחץ הנפשי שבו אני נמצא כיום? אם המשטרה היתה מזמינה אותי אליה, הייתי מופתע".

בתווך, לטופז נקבעה פגישה גם עם מנכ"ל קשת, אבי ניר, בשבוע הבא, בה הוא אמור לשוחח עם ניר על רעיון לתוכנית חדשה בקשת. בקשת אישרו את דבר הפגישה, אך טענו כי אין בכוונתם לתת פרטים על תוכן הפגישה הצפויה.

על פרשת התקיפות של 3 אנשי התקשורת, כמו גם על חקירת המשטרה בדבר השאלה האם קיים קשר בין התקיפות, הוצא צו איסור פרסום לעת עתה.

מרגלית וניר הותקפו לאחרונה בסמוך לבתיהם בצפון תל-אביב. שניהם ספגו חבלות קשות.