זהר זיספאל ממתיק ההצעה לרכישת 5% ממניות רדוויז'ן ל-7.7 דולר למניה מ-6.3 דולר

הצעת הרכש החדשה תקפה עד יום שני, ה-15 ביוני, ב-17:00, שעון ישראל ■ מניית רדוויז'ן ננעלה אמש (ו') בנאסד"ק על מחיר של 7.8 דולר למניה

זהר זיספאל המעוניין להגדיל אחזקותיו בחברת רדוויז'ן , פרסם אתמול (ו') הודעה לפיה הוא מעלה את הצעת הרכש לרכישת 5% ממניות רדוויז'ן (917,394 מניות) תמורת 7.7 דולר למניה מ-6.3 דולר למניה, בהצעה הקודמת. הצעת הרכש החדשה תקפה עד יום שני, ה-15 ביוני, ב-17:00, שעון ישראל.

מניית רדוויז'ן ננעלה אמש (ו') בנאסד"ק על מחיר של 7.8 דולר למניה. נציין כי מניית רדוויז'ן ננעלה ביום רביעי, ה-27 למאי (יום המסחר האחרון בשבוע שעבר של בורסת ת"א) על מחיר של 30.01 שקל למניה. רדוויז'ן מספקת ציוד תקשורת להעברת שיחות וידאו בקווי IP (פרוטוקול האינטרנט).

כזכור, זיסאפל רכש בתקופה האחרונה מניות רדויז'ן במהלך המסחר השוטף, והגיע לאחזקה של 24.5%. זיספאל, המעוניין להמשיך ולהגדיל את אחזקותיו בחברה, נדרש לצאת בהצעת רכש לכלל בעלי המניות מקרב הציבור, שכן מעל אחזקה של 25% הופכת את בעל העניין ל"דבוקת שליטה", לפי חוק החברות הישראלי - לו כפופה רדוויז'ן, שנסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 137 מיליון דולר.

בתחילת החודש, זיספאל דיווחה לראשונה מזה 4 רבעונים, על חזרה לרווחיות על בסיס Non-GAAP. הרווח הנקי הסתכם ב-600 אלף דולר, או 3 סנט למניה בדילול מלא. בכך עברה החברה הן את ממוצע תחזיות האנליסטים בוול סטריט, שצפו רווח של 2 סנט למניה, והן את התחזיות שלה עצמה.