המנצחת ברייטינג: גמר ליגת האלופות במקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית

"כוכב נולד 7" מתמקמת במקומות השני והשלישי ■ פתיחה חלשה לתוכנית "הבלוק" של ערוץ 10 - 10.7% רייטינג

משחק הגמר של ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר יונייטד, ששודר על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת, דורג כצפוי במקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית, עם רייטינג ממוצע של 31.5% בקרב משקי-בית יהודיים ו-799 אלף צופים פרטיים. המשחק מיוצג בטבלה השבועית עם 3 דירוגים, וזאת לאחר שגם משדר קדם-המשחק וגם משדר הסיכום רשמו רייטינג ממוצע של 19.4% ודורגו במקומות ה-7 וה-8 בטבלה.

במקום השני בטבלה מדורגת תוכנית האודישנים של "כוכב נולד 7" ששודרה ביום שני ורשמה רייטינג ממוצע של 30.6% ו-741 אלף צופים פרטיים, וכך גם תוכנית האודישנים ששודרה ביום ראשון ודורגה במקום השלישי בטבלה לאחר שרשמה רייטינג ממוצע של 22.2% ו-509 אלף צופים.

קשת מיוצגת בטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע האחרון עם 5 תוכניות, אשר כולן למעשה מרכיבות את שעות הפריים שלה ב-3 ימי השידור עליהם היא מופקדת. רשת מיוצגת עם 4 תוכניות, מתוכן כאמור 3 שייכות למשחק הכדורגל בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה, כמו גם "אחד נגד 100" שרשמה השבוע רייטינג ממוצע של 20.8%. למעשה מדובר בשיא עונתי של התוכנית עד כה.

מנגד, ערוץ 10 השיק אמש (שבת) את "הבלוק", הפורמט החדש בהנחיית חיים אתגר, אשר רשם רייטינג ממוצע של 10.7%.

מהדורת החדשות של ערוץ 2 רשמה בשבוע החולף ממוצע של 18.3% במהלך אמצע השבוע, רייטינג ממוצע נמוך מזה שרשמה המהדורה במהלך החודשים האחרונים.

רייטינג