"ייתכן שמינויו של חגי הדס לאחראי לשחרור גלעד שליט מרמז כי המאמצים כעת מתמקדים במישור המבצעי"

בראיןו לגלי צה"ל אמר ראש חטיבת שבויים ונעדרים במוסד לשעבר: "חגי קודם כל יפנה לדרך המבצעית; להציג את חגי בתור עוד מתווך למשא ומתן זאת הצגה ממש לא נכונה, זה גם לא בהכשרותו"

"ייתכן שמינויו של חגי הדס לאחראי לשחרור גלעד שליט מרמז כי המאמצים כעת מתמקדים במישור המבצעי ולא הדיפלומטי" - כך אמר הבוקר (ב') רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת שבויים ונעדרים במוסד, בראיון לגלי צה"ל.

איגרא התייחס למינויו של הדס, ששירת בשורת תפקידים מבצעיים ומודיעינים במוסד, משם פרש לפני כשלוש שנים. "חגי קודם כל יפנה לדרך המבצעית. להציג את חגי בתור עוד מתווך למשא ומתן זאת הצגה ממש לא נכונה, זה גם לא בהכשרותו", הסביר.

בתוך כך, שוחח חגי הדס אמש לראשונה עם אביו של החייל החטוף, נועם, ששוה כעת בניו-יורק עם אשתו אביבה, לאחד שצעד במצעד ההזדהות השנתי עם ישראל, בו השתתפו הלילה עשרות אלפי בני אדם.

הדס, שמונה לתפקידו על ידי ראש הממשלה נתניהו, אמר בשיחה עם האב כי יעשה כמיטב יכולתו לאחד את כל הגורמים הנוגעים בשחרור. לדבריו, "יש לנו מחויבות גדולה ללוחמים שלנו, וברוח המחויבות הזאת אני מתכוון לפעול".

השליח החדש, שיחליף את עופר דקל, הוא בכיר במוסד לשעבר אשר פרש משורות הארגון בראשית 2006. הוא ייעזר בגורמים ממערכת הביטחון, ויסתייע בשר דן מרידור ובחבר הכנסת ישראל חסון.