הרשות השנייה נתנה לערוץ 10 ארכה של שבוע להסדר החובות - לפני יציאה למכרז

בישיבה שהתקיימה היום טענו נציגי ערוץ 10 כי מצבו הכלכלי של הערוץ לא מאפשר להם להעמיד את סכומי הכסף הנדרשים ע"י מועצת הרשות השנייה

האולטימטם נדחה בשבוע: יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, הבהירה לראשי ערוץ 10 כי אם לא יהיה שינוי חקיקה - עליהם להמציא תוך שבוע את ההסדר שמשמעותו העמדת ערבויות ובטחונות להשבת ההשקעה בתוכן כנדרש מהערוץ והחזרת כספי התמלוגים והזיכיון באופן מיידי.

דאבוש הבהירה כי אם לא יגובש הסדר בשבוע הקרוב, מועצת הרשות השנייה תפרסם את מודעת המכרז להפעלתו של ערוץ 10.

במהלך הפגישה בין ראשי ערוץ 10 והרשות השנייה קראה דאבוש לשינוי חקיקה מיידי בהמשך למתווה דו"ח תורג'מן.

בפגישה השתתפו נציגי ערוץ 10 - יוסי מימן, מודי פרידמן ועו"ד אברהמי וול; וכן יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש; מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה; ומספר חברי מועצה.

הפגישה התקיימה לאחר שלפני שבוע פנתה דאבוש במכתב לראשי הערוץ, ובו ציינה כי הגיעה "שעת האמת" לקבל החלטה בדבר עתידו של ערוץ 10.

בפגישה הציגו ראשי הערוץ את מצבו הכלכלי של הערוץ בכלל ואת מערכת היחסים שבין השותפים בפרט, מצב שלדבריהם לא מאפשר לראשי הערוץ להעמיד את סכומי הכסף הנדרשים ממועצת הרשות השנייה על-פי דו"ח תורג'מן.

בפגישה הדגישה דאבוש כי שבה ופנתה לשר התקשורת ולמשרד האוצר לחזור ולאמץ את מסקנות דו"ח תורג'מן, שבמסגרתן תחול חובה על ראשי הערוץ לעמוד במחוייבויות התוכן ובמחוייבויות הכלכליות כפי שצויין בדו"ח, אולם בפרק זמן של שנתיים נוספות (בשנים 2010-2012) ולא באופן מיידי.