בועז וינשטיין שהסב לדויטשה בנק הפסד של מיליארד דולר גייס מאז אפריל 160 מיליון דולר לקרן הגידור החדשה - סבא

קרן הגידור שבסיסה בניו יורק צפויה להתחיל לפעול בחודש אוגוסט ■ קרן הגידור החדשה של ווינשטיין שכרה 15 אנשים שעבדו בדסק אותו ניהל וינשטיין בדויטשה בנק

בועז וינשטיין, 35, סוחר האג"ח שהסב לדויטשה בנק בשנה שעברה הפסדים של יותר ממיליארד דולר בעקבות השקעות כושלות באג"ח קונצרניות כדוגמת פורד, וגידורם ע"י חוזי החלף, גייס מסוף אפריל כ-160 מיליון שקל לקרן הגידור החדשה שהקים - סבא קפיטל מנג'מנט. כך דווח הערב (ב') בבלומברג על פי דיבריהם של שני אנשים המצויים בעניין.

קרן הגידור שבסיסה בניו יורק צפויה להתחיל לפעול בחודש אוגוסט, אמר אדם שלישי המכיר את החברה וביקש לשמור על אנונימיות בשל היות המידע פרטי.

סבא היה גם השם של חטיבת המסחר בחוב שהקים ווינשטיין בדויטשה בנק שבפרנקפורט בשנת 2001.

"שנה אחת של ביצועים גרועים, במיוחד שהשנה היתה שנת 2008, לא צריכה למנוע מאנשים לגייס כסף, כל עוד יש להם רקורד טוב בבחינת הזמן הארוך" אמר פיטר גרין, שותף בפירמת עו"ד הניו יורקית לוינשטיין סנדלר, אשר בין לקוחותיהם גם קרנות גידור.

החטיבה שניהל ווינשטיין בדויטשה בנק אשר ניהלה כ-10 מיליארד דולר הפסידה כ-18% בשנת 2008, השנה היחידה בה הפסידה הקרן במשך 11 שנות קיומה בדויטשה בנק, כך אמר מקורב לחברה. הקבוצה הרוויחה בין 600-700 מיליון דולר בשנת 2007, נאמר ע"י מקורבים לקבוצה.

קרן הגידור החדשה של ווינשטיין שכרה 15 אנשים שעבדו בדסק של סבא בדויטשה בנק, ובהם גם פול אנדיוריו, 39 שעבד לפני כן בגולדמן זאקס, ג'רמי בנקיוויץ' בן ה-34 שעבר קודם בסוסייטה ג'נרל וג'ורג' פאן שעבד קודם בJP מורגן.