רמי לוי יפתח סניף במרכז העסקים החדש באזה"ת קריית-ספיר בנתניה

שכר מרוגובין ורן פדרמן 3,700 מ"ר במרכז העסקים והמסחר שהן מקימות בנתניה, ב-70 שקל למ"ר ■ בניית המרכז תתבצע בשני שלבים: הראשון בהשקעה של 100 מיליון שקל, והשני בהשקעה של 200 מיליון שקל

איש חנויות הדיסקאונט רמי לוי חתם על הסכם שכירות עם החברות רוגובין ובנייני רן פדרמן לשכירת שטח של כ-3,700 מ"ר במרכז העסקים והמסחר שהן מקימות בנתניה. לוי יפתח במקום סניף של רשת חנויות הסופרמרקט שבבעלותו, "שיווק השקמה".

חברת רוגובין, שבשליטת קובי רוגובין, וחברת בנייני רן פדרמן, שבשליטת רן פדרמן, מקימות מרכז עסקים חדש באזור התעשייה קריית-ספיר בנתניה, שבנייתו צפויה להתחיל בעוד מספר חודשים. הבנייה תתבצע בשני שלבים, כשהשלב הראשון יוקם בהשקעה של 100 מיליון שקל, ואילו השלב השני יוקם בהשקעה של 200 מיליון שקל.

שתי החברות מחזיקות במשותף בקרקע בשטח של 27 דונם נטו הממוקמת מערבית לבית סלקום. בקרקע יוקם מרכז עסקים שישלב חנויות אאוטלט, מסחר איכותי ומגדלי משרדים.

בסך-הכל יכלול הפרויקט כ-50 אלף מ"ר מסחר ומשרדים בשני מגדלים בני 15 קומות כל אחד, כשבשלב הראשון ייבנו 11,250 מ"ר מסחר להשכרה, ובשלב השני ייבנו מגדלי המשרדים ושטחי המסחר הנוספים. צפונית לפרויקט מוקם היום אצטדיון הכדורגל החדש של נתניה.

עבור השכירות בפרויקט ישלם רמי לוי דמי שכירות של 70 שקל למ"ר לחודש בחוזה ל-5 שנים עם אופציה לח-5 שנים נוספות. חברת רוגובין וחברת בנייני רן פדרמן מנהלות בימים אלה מגעים עם מספר גופים נוספים שהביעו עניין בפרויקט.

כזכור, רמי לוי רכש בחודש שעבר מבנה המשמש אולם אירועים בפרדס-חנה תמורת 6.25 מיליון שקל, בו הוא מתכוון לפתוח סניף נוסף של "שיווק השקמה". בחודש שעבר נפתח גם הסניף ה-16 במספר של הרשת, במתחם של היזם משה בר יהודה בנשר.