סלקום ממשיכה לצעוד בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא מוצרי מזון ושתייה

הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי זכירות גבוהים של 18.5% - גבוה מממוצע הזכירות החצי שנתי העומד כעת על 13.7%. שיעורי האהדה לפרסומת עומדים על 17.9%.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת לסלקום היא גם הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה התקציבית בפרסומת עומד השבוע על כ-1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 13%. ברשימת האהובות ממוקמת הפרסומת במקום הרביעי עם שיעורי אהדה שעומדים על 10%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי למרות התחרות הגבוהה בין חברות הסלולר התחום הבולט ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע הוא דווקא מוצרי מזון ושתייה.

הפרסומת של פיקוד העורף באמצעות משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים נכללת בין 10 הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר השבוע למרות שכלל לא שודרה במהלכו. ד"ר דגני סבורה כי ניתן להסביר את הצלחתה של הפרסומת דווקא השבוע על רקע הקמפיין הממושך שניהל פיקוד העורף ועל רקע תרגילי פיקוד העורף.

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 284. עם זאת, חלה ירידה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע, כאשר השבוע סך התקציבים עומד על כ-31.6 מיליון דולר (לעומת כ-38.3 מיליון בשבוע שעבר).