המשביר ישקיע 50 מיליון שקל בסניף החדש בכיכר ציון בירושלים

הסניף המיתולוגי של המשביר לצרכן בירושלים יעבור במהלך השנה הבאה למבנה חדש בכיכר ציון, הנמצא בבעלות בריטיש ישראל ■ הרשת בוחנת מספר אופציות לשימוש במבנה הסניף ברחוב קינג ג'ורג' בעיר

הסניף המיתולוגי של רשת המשביר לצרכן בירושלים יעבור במהלך השנה הבאה למבנה חדש בעיר בכיכר ציון, בהשקעה של 50 מיליון שקל. מדובר במבנה הנמצא בבעלותה של חברת בריטיש ישראל שבשליטת לואי נואי, בעלת קניוני ישראל.

לאחרונה חתמו בריטיש והמשביר לצרכן על הסכם לפיו המשביר תשכיר את המבנה ל-24 שנים. בריטיש תישא במלוא עלות ההשקעה במבנה.

מבחינת רשת המשביר, מדובר בסניף שיפעל בקונספט חדש ויהווה את סניף הדגל של הרשת. הסניף, שהמעטפת החיצונית שלו תהיה מבנה משומר, ישתרע על 7 קומות ויכלול 5,500 מ"ר מסחרי. הסניף עצמו עוצב ותוכנן על-ידי IDW METAWOOD, חברה בינלאומית שיושבת בליטא.

"בסניף ישולבו מספר מותגים בינלאומיים נוספים, אשר כרגע אינם נמכרים ברשת המשביר לצרכן. כמו כן, בקומה העליונה תהיה אטרקציה לתיירים שתכלול בית-קפה על טהרת הבריאות, ספא ושתי מרפסות ונוף לשכונת נחלת-שבעה. בית-הקפה והספא יימסרו להפעלה של גורם חיצוני", אומר נסים חסאן, סמנכ"ל בכיר לתפעול בקבוצת המשביר לצרכן.

בהתייחס למבנה הנוכחי של המשביר ברחוב קינג ג'ורג בירושלים, המשתרע על 5,000 מ"ר, אומר חסאן: "חוזה השכירות של המבנה הוארך ל-3 שנים נוספות. בימים אלה אנו בוחנים מספר אופציות לשימוש בנכס, בתיאום עם בעלי הנכס - חברת הכשרת היישוב וקו-אופ ירושלים. ייתכן כי נפתח במקום, בין היתר, סניף דגל לרשת ניו-פארם".

רשת המשביר לצרכן מונה היום 30 סניפים. עד סוף השנה הנוכחית תפתח הרשת 5 סניפים נוספים בקניון השרון בנתניה, G כפר-סבא, קניון חוצות כרמיאל, קניון חולון וקניון לב העיר בנצרת-עלית. היקף ההשקעה בפתיחת 5 הסניפים עומד על 50 מיליון שקל נוספים.

לדברי חסאן, "למעלה מ-60% מההשקעה ממומנת על-ידי יזמי הנדל"ן, אשר רואים במשביר עוגן משמעותי בכל קניון".

הכנסות רשת חנויות המשביר לצרכן רשמו ברבעון הראשון השנה עלייה של 12% והסתכמו ב-164.4 מיליון שקל. הרשת חתמה את הרבעון עם רווח תפעולי של 12.9 מיליון שקל שהיוו 7.9% מהמכירות, לעומת רווח תפעולי של 9.4 מיליון שקל אשתקד.