אהרון מנקובסקי נבחר לתפקיד יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון; יחליף את אורנה ברי

מנקובסקי, שותף מנהל בפיטנגו משנת 2000, נבחר לראשות ה-IVA, לאחר שבמהלך הקריירה שלו שימש כנשיא אורבוטק בארה"ב וסגן נשיא במטה, כן שימש בעבר כדירקטור ומשקיע בחברת כרומטיס

אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בפיטנגו, נבחר היום לתפקיד יו"ר ה-IVA, איגוד קרנות ההון סיכון. הוועד המנהל החדש של האיגוד בחר את מנקובסקי, שמחליף בתפקידו את אורנה ברי, שמילאה את התפקיד בשנתיים האחרונות.

מנקובסקי, טייס לשעבר, החל את דרכו בתעשיית ההיי-טק בשנת 1980 בחברת IBM, במהלך הקריירה שלו שימש כנשיא אורבוטק בארה"ב וסגן נשיא במטה. בעבר שימש עוד כדירקטור ומשקיע בחברת כרומטיס. כאיש הון סיכון הוא היה ממקימי קרן אקליפטוס בשנת 1997, ומשמש כשותף מנהל בפיטנגו משנת 2000. כיום הוא דירקטור במספר חברות פורטפוליו של פיטנגו בישראל, ארה"ב וסין.

עם בחירתו אמר היום מנקובסקי: "תעשיית ההיי-טק ובתוכה מגזר קרנות הון הסיכון ניצבת כיום בצומת דרכים קריטית בעקבות המשבר הכלכלי העולמי, על מנת להתמודד עם האתגרים הרבים הניצבים בפני ענף ההיי טק, דרושה התגייסות של כל הגורמים המעורבים - משקיעים, יזמים, חברות גדולות, חברות בינלאומיות אקדמיה וממשלה על מנת לייצר תשתית מחודשת לבניית חברות גדולות ומבוססות שימשיכו לשמש כקטר הצמיחה של הכלכלה הישראלית".