סוכן השחקנים פיני זהבי מתווך בעסקת ההעברה היקרה בתולדות הפרמיירליג

צ'לסי הגישה הצעה של 45 מיליון ליש"ט עבור סרחיו אגוארו, חלוצה של אתלטיקו מדריד ■ סוכן השחקנים הישראלי, המקורב לרומן אברמוביץ', מתווך בעסקה ■ דרישות השכר של הארגנטיני עשויות לטרפד את העסקה

עיתוני אנגליה מפרסמים הבוקר (ד') כי פיני זהבי, סוכן השחקנים הישראלי, מתווך בעסקת ענק שאמורה להביא את חלוץ אתלטיקו מדריד סרחיו אגוארו לצ'לסי עבור 45 מיליון ליש"ט. זהבי נחשב לאחד מהאנשים הקרובים ביותר לרומן אברמוביץ', הבעלים של הקבוצה הלונדונית.

אתלטיקו צפויה לפחות בשלב הראשוני לסרב להצעתה של צ'לסי, ולדרוש ממנה 51.5 מיליון ליש"ט - המחיר שנקבע בסעיף השחרור של "אל קון". במידה וההעברה תצא לפועל, היא תהיה היקרה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל הבריטי, לפני זו שהביאה את רוביניו למנצ'סטר סיטי מריאל מדריד עבור כ-34 מיליון ליש"ט.

מה שעשוי להכשיל את העסקה הוא דרישת השכר של הארגנטינאי, המוערכת ב-220 אלף ליש"ט בשבוע (כ-11 מיליון ליש"ט בשנה). מדובר בשכר גבוה בהרבה מזה של רוביניו, המרוויח הגדול ביותר בפרמיירליג (160 אלף ליש"ט לשבוע).

אגוארו בן ה-21, שמיוצג על-ידי סוכנות השחקנים IMG, כבש בעונה האחרונה 17 שערים. הוא נשוי לבתו של דייגו מראדונה, מאמן הנבחרת הארגנטינית.