קרן אריסטון תובעת 3.2 מיליון דולר מבוימלגרין: לא החזיר חוב על פרויקט פיין 20 במנהטן

בתביעה שהגישה אריסטון לבית המשפט העליון של מדינת ניו-יורק היא מצהירה כי בוימלגרין לא החזיר את ההלוואה והחמיץ מספר פעמים תאריכי יעד לתחילת הבנייה

לצד הלחצים הגוברים של נושיו ומחזיקי האג"ח של היזם שעיה בוימלגרין בישראל, בימים האחרונים נחתה עליו דרישה נוספת - הפעם מניו-יורק: קרן ההון אריסטון (Aristone) תובעת את בוימלגרין בטענה כי לא החזיר הלוואה של 3.2 מיליון דולר שלקח ממנה לצורך בניין הדירות ברחוב פיין 20 באזור הפיננסי של מנהטן, בסמוך לוול סטריט, פרויקט אותו הוא מקים יחד עם אפריקה ישראל של לב לבייב.

בתביעה שהגישה אריסטון לבית המשפט העליון של מדינת ניו-יורק היא מצהירה כי בוימלגרין לא החזיר את ההלוואה והחמיץ מספר פעמים תאריכי יעד לתחילת הבנייה.

בנוסף טוענת אריסון כי בוימלגרין האריך את מועד הפירעון של הלוואת הגישור בגובה 105 מיליון דולר שלקח מאפולו ל-1 באפריל 2009, ללא הסכמה מוקדמת שלה.

רוב הדירות נמכרו

אריסטו תובעת מבוימלגרין להשיב לה את ההלוואה בגובה 3.2 מיליון דולר, תשלומים שלא שולמו בגובה 471 אלף דולר, 204 אלף דולר קנסות פיגורים ושכר-טרחת עורך דין.

מגזין "ריל דיל" מדווח כי עורך דינו של בוימלגרין, ריצ'ארד נוימן, סירב להגיב, וכי לא ניתן היה להשיג תגובה רשמית של החברה של בוימלגרין. גם אפריקה ישראל ארה"ב סירבה להגיב.

התביעה המשפטית מגיעה 4 חודשים אחרי שאפריקה ישראל לקחה לידיה את ניהול ושיווק הפרויקט המשותף, לאחר שבעלי דירות בבניין התאגדו כנגד השותפות.

הקונדומיניום כולל 408 דירות בבניין משרדים שהוסב על-ידי השותפים לבית מגורים, ומתוכן נמכרו 327 דירות, נכון למועד הדו"ח השנתי של אפריקה.