כ-3 שבועות לפני מעצרו: דודו טופז התעניין באפשרות לשכור שומר ראש ל-24 שעות

(עדכון) - אתמול דווח ב"ידיעות אחרונות" כי טופז כתב תסריט על אמן שיורד מגדולתו ויוצא למסע נקמה ■ לפי התסריט, האמן מבקש לנקום לא רק באנשי טלוויזיה - אלא גם בישראל כולה על-ידי העברת מסרים לאיראן

דודו טופז, החשוד בתקיפת בכירים בעולם התקשורת, כתב בשנה האחרונה תסריט על אמן שיורד מגדולתו וכתוצאה מכך יוצא למסע נקמה על בכירי עולם הטלוויזיה שהפנו לו גב - וגם כנגד הצופים הישראלים שנטשו אותו. כך פירסם אתמול (ו') העיתון "ידיעות אחרונות", אשר התסריט הגיע לידיו.

בחודשים האחרונים הציג טופז את התסריט בפני תסריטאים ומפיקי סרטי קולנוע. כוכב התסריט הוא אמן מפורסם שירד מגדולתו ואיש לא מעוניין לעבוד איתו יותר. דחייה זו מביאה את האמן לכדי תסכול, ומנקודה זו הוא מחליט לצאת במסע נקמה מטורף שמתבצע בדרכים לא ברורות.

אך לא רק בדמויות מעולם הטלוויזיה נוקם האמן, אלא גם בצופיו הנאמנים שנטשו אותו. לפי התסריט, האמן מבקש לנקום בישראל כולה על ידי העברת מסרים לאיראן, כאשר המסרים יועברו דרך מסרים סמויים שיישתלו בתכניות טלוויזיה.

לפי הדיווח ב"ידיעות אחרונות", טופז הציג את התסריט בפני עירית שחורי, מפיקה ומנהלת בית-הספר לתסריטאות בתל-אביב. שחורי טוענת כי החלק בתסריט בו האמן מבקש לנקום בישראל כולה דרך העברת המסרים לאיראן "לא היה ברור". כמו כן, אמרה שחורי, כי טופז מסר שבכוונתו לנסוע לחופשה באילת וכי הוא ימשיך לעבוד על התסריט לכשיחזור.

גם מגזין G של "גלובס" חושף מספר פרטים חדשים

כ-3 שבועות לפני מעצרו התעניין דודו טופז אצל חברות אבטחה באפשרות לשכור שומר ראש שילווה אותו 24 שעות ביממה. בתשובה לשאלות בעניין השיב טופז כי הוא נקלע לחובות וחש מאוים. המגעים לא הבשילו בסופו של דבר, בין היתר בגלל עלות שכרם של המאבטחים.

ואגב הגנה עצמית, במהלך ספטמבר 2006 השתלם טופז באומנויות לחימה שונות בכמה מכונים בתל אביב. למי שהתעניין הסביר כי הוא מתכונן לדו-קרב מול רענן שקד, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות". בתום האימונים התייצב טופז, ועמו צוות צילום, בכניסה לביתו של שקד, והזמין אותו באינטרקום "לרדת למטה". למזלו, העדיף שקד להישאר בבית והשאיר את טופז לבד בזירה.