פתיחה מוצלחת לסימס 3 בישראל: 9,000 יחידות נמכרו בשבוע הראשון

סימס 3 פתח את עונת משחקי הקיץ, שצפויה להיות עשירה בעיקר במשחקים מבוססי סרטים ■ ברשתות באג ואופיס דיפו מצפים לעלייה של 20% במכירות משחקי הווידיאו בקיץ

מיתון או לא, ענף משחקי הווידיאו מתכונן לקיץ ומעלה הילוך עם השקת משחק הסימס 3 לפני קצת יותר משבוע בארץ ובעולם.

על-פי הערכות, נמכרו כ-9,000 יחידות סימס בישראל, כך שלדברי בכיר בענף, זהו המשחק עם היקף המכירות הגבוה ביותר בארץ בשנים האחרונות.

רוב המשחקים שיושקו בישראל הם מבוססים על סרטי קולנוע שייצאו בקיץ. בין הכותרים גם רובוטריקים 2, הארי פוטר והנסיך חצוי הדם וכוח המחץ.

גם המשחק הפופולרי גיטר הירו, יזכה לרענון, עם יציאת גיטר הירו מטאליקה לחובבי הלהקה. "משחקים המבוססים על סרטים, מוכרים טוב גם בקיץ וגם בחורף, אולם בקיץ אנחנו רואים יותר סרטים שיוצאים איתם משחקים", אומר נועם ויסברג, מנכ"ל אטארי ישראל.

גם אמיר מודן, מנהל השיווק של רשת באג, ועדי ארנסט, מנהל תחום טכנולוגיה באופיס דיפו, צופים עלייה של 20% במכירות משחקי הווידיאו בחנויות שלהם בקיץ.

לאחרונה הוכרזו משחקים רבים שצפויים לצאת בחודשים הקרובים ובשנה הבאה ולהפוך לרבי-מכר. בין הכותרים אפשר למצוא את משחק הפעולה Assassin`s Creed 2 שייצא ב-17 לנובמבר בעולם; God Of War 3 שיושק במארס 2010; Uncharted 2 שיגיע בנובמבר לחנויות בעולם, ומיועד בלעדית לפלייסטיישן 3. החלק הראשון של המשחק שיצא בסוף 2007, זכה להצלחה רבה בזכות הגרפיקה המצוינת שלו.